تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 23 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799831971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثربخشي طرح اوقات فراغت به ميزان شکوفايي استعدادها بستگي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۰ب.ظ)
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم: اثربخشي طرح اوقات فراغت به ميزان شکوفايي استعدادها بستگي دارد موج - قم- مديرکل تبليغات اسلامي استان قم گفت: اثربخش بودن طرح اوقات فراغت به ميزان کشف استعدادها و انطباق آن با واقعيت‌هاي زمان بستگي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرکل تبليغات اسلامي استان قم در مراسم افتتاحيه طرح اوقات فراغت اداره کل تبليغات اسلامي استان قم گفت: ممکن است انسان در سنين پايين آرزوهايي داشته باشد که بعدها با توجه به واقعيت‌هاي زندگي، محقق نشود، بنابراين هدف از برگزاري طرح اوقات فراغت و ارتباط نوجوانان و جوانان با مربيان تربيتي، کمک به تحقق اين آرزوها و تصميم‌هاست.
وي گفت: يکي از اشکالاتي که در مورد اوقات فراغت تابستاني وجود دارد اين است که برنامه‌هاي آن همانند ساير فصل‌هاي سال به صورت برگزاري کلاس اجرا مي‌شود، در صورتي که اگر هدف ساماندهي اوقات فراغت، آشناکردن نوجوانان و جوانان با واقعيت‌هاي زندگي باشد در تصميم گيري‌هاي درست و شکوفا کردن استعدادها به آنها کمک مي‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسکندري گفت: مربيان تربيتي بايد زماني که نوجوانان و جوانان، استعداد رشد و قدرت تصميم گيري دارند به آن ها کمک کنند که بدانند چه تصميمي را اتخاذ کنند تا وقتي قدرت جسمي آنها در سنين بالاتر کمتر شد، نگران از دست رفتن فرصت جواني نباشند.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم خطاب به شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت به عنوان اميدهاي آينده کشور گفت: توان و استعدادي که در دوران نوجواني و جواني داريد را قدر بدانيد و چشم انداز خودتان را با واقعيت‌هاي زندگي تطبيق دهيد.
حجت‌الاسلام اسکندري از دست اندرکاران تربيتي خواست که نوجوانان و جوانان را کمک کنند تا با واقعيت‌هاي زندگي آشنا شوند و در اين زمينه گفت: اگر گروه‌هاي مخاطب ما واقعيت‌هاي زندگي فردي و اجتماعي در کشور، منطقه و جهان را به خوبي درک کنند، به راحتي متوجه مي‌شوند که با انتخاب چه شغلي، در آينده تاثيرگذار باشند.
وي افزود: انسان ظرفيت فوق العاده‌اي دارد و اگر تصميمي که مي‌گيرد همراه با واقعيت‌هاي زندگي‌اش باشد هر تصميمي که باشد به آن دست مي‌يابد.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم با اشاره به برخي نگاه‌هاي غير واقع بينانه‎اي که نسبت به مسئله انتظار و مهدويت وجود دارد، گفت: فلسفه غيبت و انتظار اين است که بشر بر اساس استعداد و توان خود تربيت شود تا جهان را دچار تحول و سازندگي کند. امام عصر (عج) منتظر است که بشر توانمندي‌هاي خود را شکوفا کند تا جهان آباد شود.
حجت‌الاسلام اسکندري کشف استعدادها و انطباق آن با واقعيت‌هاي زمان، داشتن چشم انداز واقع بينانه براي ساختن آينده جهان و بشريت و... را از مهم‌ترين اهداف اجراي طرح اوقات فراغت برشمرد.
وي افزود: اگر اين اهداف محقق شود، ارزش‌هاي ديني ترويج مي‌شود، همه مردم به شورانگيزترين برنامه عبادي که نماز است عشق مي‌ورزند، عفاف و حجاب به عنوان پرچم خودسازي مورد توجه قرار مي‌گيرد، برنامه‌هاي اسلام به عنوان دين نجات‌بخش بشريت سرلوحه امور قرار مي‌گيرد و انسان‌ها راه خودشان را پيدا خواهند کرد و دچار فرقه‌هاي تکفيري ، داعشي و حکومت‌هاي منحط نمي‌شوند و بشريت زير چکمه‌هاي ستمگرانه رژيم‌هاي استبدادي و استعماري نخواهد رفت و تن به حکومت ولايي خواهند داد.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم گفت: در مقطعي تفکرات متحجرانه وهابي منجر به تخريب قبرستان بقيع مي‌شود چون بانيان اين جنايت مي‌دانند که افکار و انديشه‌هاي کساني که در اين مکان مقدس مدفون هستند در دل و جان همه بشريت جاي مي‌گيرد و امروز نتيجه آن افکار متحجرانه، شکل‌گيري گروه‌هاي تکفيري و داعشي است که انسان‌هاي آزادي‌خواه را قتل عام مي‌کنند.
حجت‌الاسلام اسکندري با بيان اين که انديشه‌هاي مکتب اهل بيت(ع)با شکل گيري هسته‌ها و جبهه‌هاي مقاومت در کشورهاي اسلامي، سنگرهاي کليدي جهان را فتح خواهد کرد، افزود: از اميدهاي آينده کشور انتظار مي‌رود با تصميم درست و اراده قوي، با اين قافله نوراني همراه شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن