تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798762567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت با 11 پایگاه در سمنان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: کلاس های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت با 11 پایگاه در سمنان آغاز شد استان‌ها > سمنان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از آغاز کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت همزمان با آغازین روزهای مردادماه جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 11 پایگاه برای اجرای این طرح ساماندهی شده است

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی در نشستی با رابطان فرهنگی پایگاه های شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه استفاده صحیح از اوقات فراغت بر زندگی فرد و اجتماعی جامعه تاثیر مثبت خواهد داشت، ابراز داشت: استفاده نادرست از اوقات فراغت نیز در زندگی فردی و اجتماعی می تواند باعث بروز مشکلات و خسارات جبران ناپذیری شود.
وی افزود: موضوع غنی سازی اوقات فراغت در عصر امروز و مخصوصا با وجود جنگ نرم دشمنان نظام و اسلامی در مقابل جوانان و نوجوانان، از حساسیت بیشتری برخوردار است.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان، همچنین با اشاره به لزوم برنامه ریزی صحیح در برنامه های فرهنگی قشر جوان، گفت: این قشر آینده ساز اجتماع و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و سرنوشت آنها با سرنوشت جامعه گره خورده است لذا باید با حساسیت بیشتری در این زمینه اقدام کرد.
زاهدی با تاکید بر اینکه از آغاز زندگی اجتماعی بشر اوقات فراغت مورد توجه بوده است، افزود: در عصر جدید و با به وجود آمدن تمدن و زندگی شهری، کوتاه شدن تدریجی زمان کار روزانه، پیدایش مراکز و وسایل گوناگون جدید، اوقات فراغت و چگونگی گذران آن مورد توجه خاص قرار گرفت.
وی خطاب به رابطان فرهنگی، افزود: برای کلاس های اوقات فراغت به گونه ای برنامه ریزی کنید که مخاطبان از حضور در این کلاس ها خورسند و همچنین بهره مند شوند لذا باید اوقات فراغت مدیریت و برنامه ریزی شود، چرا که در اوقات فراغت انسان می تواند آرامش و تفکر داشته باشد و از این زمان بهره ببرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با تاکید براینکه اوقات فراغت باید موجب رفع خستگی شود نه اینکه فرد را خسته کند، گفت: بیشترین مخاطبان ما دانش آموزان هستند که باید بر اساس نیاز آنها در هر منطقه برنامه ریزی شود تا با شرکت در این کلاس ها خسته و همچنین دلسرد نشوند.
زاهدی بیان داشت: باید با نظر سنجی و مشارکت دانش آموزان ارزیابی کنیم که آنها به دنبال چه چیزی هستند و از سوی دیگر باید توجه داشت که در اوقات فراغت استعدادها شکوفا می شود لیکن در نظر گرفتن رشد اجتماعی فرد بسیار مهم است.
وی افزود: مردم اعتماد بیشتری نسبت به کلاس های اوقات فراغت تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی دارند لیکن رابطان فرهنگی می بایست در انتخاب مربیان طرح غنی سازی اوقات فراغت دقت نظر به خرج دهند و فردی را به‌عنوان مربی انتخاب کنند که احساس وظیفه کرده و دلسوز باشد.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان در باره نحوه برگزاری این دوره های آموزشی، تاکید کرد: کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی به مدت40 روز و با ظرفیت هر کلاس، 25الی 30 نفر و همچنین با بکار گیری مربیان مجرب در رشته های مختلف برگزار می شود.
زاهدی تشکیل گفتمان های تابستانی با موضوعات خانواده محور، را ضروری دانست و گفت: نداشتن برنامه و عدم مشارکت خانواده ها در برنامه آموزشی غنی سازی اوقات فراغت نباید رخ دهد چرا که این موضوع تا پیش از این، در زمره مشکلات کلاس های تابستانی بود.
وی در خاتمه، افزود: مسئولان پایگاه های یازده گانه اوقات فراغت در شهرستان سمنان باید در نظر داشته باشند که برگزاری حداقل چهار گفتمان با موضوعات مختلف را در طول چه روز برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان مطالبه مسئولان دستگاه های فرهنگی و خانواده ها است.



سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:03:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن