تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابلوهاي غيرمجاز در شمال غرب تهران جمع‌آوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۹ق.ظ)
تابلوهاي غيرمجاز در شمال غرب تهران جمع‌آوري شد موج - قائم‌مقام منطقه 2 تهران از جمع‌آوري تابلوهاي غيرمجاز سردر مغازه‌هاي اين منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 2 تهران، علي درويش پور، قائم‌مقام منطقه 2 تهران، با اعلام اين مطلب افزود: در همين راستا تابلوهاي غيرمجاز واحدهاي تجاري، اداري و خدماتي خيابان ستارخان با تماس شهروندان اين محدوده با سامانه 137 جمع‌آوري شد.
وي اظهار داشت: واحدهاي تجاري، اداري و خدماتي براي نصب تابلوهاي تبليغاتي بايد مجوز دريافت کنند و از طرفي نصب تابلو نبايد باعث بي‌نظمي بصري منظر شهري و مانع تردد آسان شهروندان در معابر عمومي شود، به همين دليل به درخواست اهالي محله ستارخان اين تابلو جمع‌آوري شد.
وي خاطرنشان کرد: اين طرح بعد از صدور و تحويل اخطار به مالکان انجام شد و با حکم قضايي به پايان رسيد.
قائم‌مقام منطقه 2 تهران با تأکيد بر اين که ساماندهي تابلوها به‌طور مستمر ادامه مي‌يابد، خاطرنشان کرد: لازم است کسبه منطقه نسبت به رعايت قوانين در نصب تابلوهاي تبليغاتي اهتمام لازم را داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن