تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود منابع نباید کیفیت را در آموزش و پرورش تحت شعاع قرار دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پاشایی: کمبود منابع نباید کیفیت را در آموزش و پرورش تحت شعاع قرار دهد خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی تاکید کرد:کمبود منابع نباید کیفیت را در آموزش و پرورش استان تحت شعاع قرار دهد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۶ مرداد ساعت 08:11

خبرگزاری پانا+کمبود منابع نباید کیفیت را در آموزش و پرورش استانه تحت شعاع قرار دهد

به گزارش خبرگزاری پانا،جعفر پاشایی در هشتمین نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن اجلاس تالار معلم تبریز با تاکید بر حساسیت پروژه مهر امسال به جهت استقرار کامل دوره اول متوسطه و حذف پایه اول دوره دوم گفت: موضوع ساماندهی و تامین منابع انسانی و فضاهای مورد نیاز به جهت این تحولات توجه ویژه ای را نیازمند است. وی در ادامه با اشاره به ایام تابستان و برگزاری برنامه های اوقات فراغت، تصریح کرد: نظارت و ارزیابی به منظور انجام مناسب و صحیح برنامه ها بسیار بااهمیت تر از اجرای برنامه هاست و این مهم باید بطور مستمر، و با دید رفع معایب انجام پذیرد.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به موفقیت سارا همتی در کسب رتبه برتر گروه علوم تجربی در کنکور سراسری و همچنین کسب مدال طلای محمد امین صادقی در المپیاد جهانی زیست گفت: پیروی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش در خصوص مدارس خاص مد نظر باشد و گذشته از آن باید به این حوزه با دیدی متفاوت سایر بخشها توجه گردد.
جعفر پاشایی با تاکید بر توجه ویژه به امر ساماندهی بعنوان یکی از نکات مهم مجموعه گفت: انتظار بر این است که ساماندهی مناسب نیروی انسانی که مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است انجام شود و این توجه به ویژه در شهرهایی همچون که با سرریز جمعیت مواجه است مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: تا آنجایی که سیستم و منابع مالی و انسانی اجازه می دهد اولویت برنامه های ما در آموزش و پرورش استان کیفیت بخشی خواهد بود و تلاش کنیم تا به خاطر کمبود منابع کیفیت را تحت شعاع قرار ندهیم.
پاشایی ضمن تاکید بر اتخاذ سیاست واحد در کل استان در خصوص تعیین تکلیف و امور مربوط به مجتمع ها گفت: انتقالات همکاران در راستای رضایت مندی و بصورت واضح و بدون کوچکترین ابهامی انجام شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان ضمن اعلام رضایت نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس از روند فعالیتهای مجموعه در جریان سفر و بازدید از آموزش و پرورش استان از برگزاری اجلاس مدیران کل آموزش و پرورش در روزهای 20-23 مرداد در تبریز خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن