تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798745489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران در جریان مذاکرات هسته ای نشان داد که خط قرمز مشخصی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار فضلی: ملت ایران در جریان مذاکرات هسته ای نشان داد که خط قرمز مشخصی دارد اراک-ایرنا- جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ملت قهرمان و حماسه ساز ایران در جریان مذاکرات هسته ای به جهانیان ثابت کرد که خط قرمز روشن و مشخصی دارد.


سردار علی فضلی عصر دوشنبه در همایش گرامیداشت شهدای پنجم مرداد اراک در مصلی بیت المقدس این شهر افزود : پاسداری از حریم ولایت و حرکت در مسیر نظام و انقلاب از جمله مسایلی است که ملت ایران بارها حساسیت خود را بر آن نشان داده اند و در مذاکرات با صراحت از حریم آن ها دفاع شد.
وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها،صهیونیست ها و غربی ها به عمق ارادت و پایداری ملت ایران به آرمان های اسلامی و معنوی پی برده اند و فرزندان رشید نظام و انقلاب در جای جای کشور با وفاداری به ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی ثابت کرده اند که برای اعتقاد خود جان می دهند.
سردار فضلی بیان کرد: قرآن ، اسلام، ولایت فقیه و پشتوانه غنی مردمی پایه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی هستند و از ارکان اساسی تثبیت آن به شمار می روند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با یادآوری سالروز عملیات مرصاد، افزود: این عملیات یاد آور رشادت و دلاورمردی انسان های غیوری است که جان خود را در راه پایداری اسلام و قرآن فدا کردند.
وی افزود: منافقان کوردل پس از شکست ننگین در عملیات مرصاد هنوز هم با دسیسه و نیرنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند که به فضل خدا و هوشیاری ملت در اهداف خود ناکام مانده است.
سردار فضلی با اشاره به حمایت صنایع استان مرکزی در دوران دفاع مقدس افزود: صنایع بزرگ و نامدار استان مرکزی که امروز پیشقراول اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند در دوران جنگ تحمیلی به حمایت از جبهه های حق علیه باطل پرداختند که امروز شرکت واگن سازی پارس به عنوان یکی از این شرکت های پیشتاز ریلی کشور و خاورمیانه فعالیت دارد.
وی توضیح داد: بمباران هوایی رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس وشهدایی که در عرصه های مختلف دادیم نتوانست ذره ای از تلاش و مجاهدت مجاهدان در تمامی عرصسنگر ه ها به ویژه تولید سازندگی بکاهد و شهدای بمباران پنجم مرداد 65 کارخانه واگن پارس و دیگر صنایع اراک افتخاری در سال های جنگ هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: شهدا چراغ راه روشنی برای تثبیت آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایران ترسیم کردند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: امنیت،آبادانی و عمران کشور امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که مخلصانه پای در میدان نبرد نهادند و با لبیک به فرمان پیشوای خود در جبهه های حق علیه باطل حماسه آفریدند.
وی ادامه داد: پاسداری از خون پاک این شهیدان وظیفه همه آحاد ملت است و در این راه باید با تلاش و مجاهدت در سنگر کار و تولید و تلاش زمینه رشد و شکوفایی کشور را فراهم کرد.
امام جمعه اراک توضیح داد: عملیات غرور انگیز مرصاد ضربه سنگینی بر پیکره منافقان کور دل وارد کرد و فرزندان شیردل ایران اسلامی آنان را از خاک وطن بیرون راندند.
آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، اضافه کرد: امروز سنگر نماز جمعه در جای جای این مملکت اسلامی منشا خیر و برکت و اتحاد اسلامی است و به عنوان پایگاهی برای نشر شعایر دینی و معنوی تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: شهدای پنجم مرداد اراک با نثار خون پاک خود ثابت کردند برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب جانفشانی می کنند.
مدیحه سرایی، گلباران مزار شهدای گمنام، پخش کلیپ هایی با مضمون جنگ و شهادت و برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع استان مرکزی در دوران جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های جنبی این یادواره بود.
با آغاز جنگ ایران و عراق،اراک نیز همانند سایر شهرهای دیگرکشور آماج حملات هوایی رژیم بعث عراق قرار گرفت به طوری که در در هشت سال جنگ تحمیلی ۷۷ بار بمباران شد.
شدیدترین حمله هوایی دشمن بعثی به اراک در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۵ اتفاق افتاد که کارخانه های صنعتی مورد اصابت بمب قرار گرفت.
براساس اطلاعات موجود در این بمباران بیش از 72 نفر که اغلب کارگران واحدهای صنعتی این شهر بودند به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.ک/2
7112/6013/






05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن