تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816305626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه اثر اسپری مو را از اتوی مو پاک کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
 اتوی مو چگونه اثر اسپری مو را از اتوی مو پاک کنیم

نظافت و خانه داری؛
چگونه اثر اسپری مو را از اتوی مو پاک کنیم
اگر دوست دارید اتو موی شما همیشه سالم بماند و خوب کار کند باید در نکاتی دقت کنید که یکی از آن‌ها همین پاک‌سازی اتوی مو از باقی مانده اسپری مو است.



حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرموده اند: برای امت خود از دو چیز بیش از هر چیز خائف و ترسانم، اول هوای نفس و دوم آروزی دراز.       به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، استفاده از اتوی مو که به آن مو صاف‌کن نیز گفته می‌شود روش خوبی است که به شما موهایی صاف و براق و ظاهری کامل می‌دهد و فرها و قسمت‌های مجعد مو را که نمی‌خواهید، صاف خواهد کرد. اگر قبل از استفاده از اتوی مو از اسپری مخصوص مو استفاده کنید ممکن است که در اثر حرارت مقداری از آن به اتو چسبیده و کارایی آن را دچار اختلال کند. اگر همیشه اتوی موی‌تان را تمیز نگاه دارید باعث بازدهی بیشتر و افزایش طول عمر آن خواهید شد و حتی می‌تواند به موهایتان ظاهر بهتری دهد.  
لوازم مورد نیاز: حوله کاغذی یا دستمال کهنه آب‌گرم الکل پاک کننده توپ پنبه‌ای     روش کار: اتوی خود را خاموش کنید. تا زمانی که داغ است شروع به پاک کردن آن نکنید. زیرا ممکن است باعث سوختگی شود. اجازه دهید تا به طور کامل خنک شود قبل از اینکه بخواهید آن را تمیز کنید. یک حوله کاغذی یا دستمال کهنه را مرطوب کرده و روی آن بکشید تا وقتی که نمناک است. دستمال را طوری خیس نکنید که از آن آب بچکد زیرا باعث آلودگی می‌شود. از آب داغ استفاده کنید زیرا باعث می‌شود تا اثر چسبندگی اسپری مو از سطح اتو راحت‌تر حل شده و پاک شود.  
سطح اتو را به آرامی لایه برداری کنید. روی آن را با اجسام زبر نکشید زیرا ممکن است باعث ایجاد خراش در سطح اتو شود. چندین بار دستمال را روی سطح آن بکشید چند دقیقه صبر کنید تا جرم‌ها کمی نرم‌تر شوند و دستمال را شسته و خشک نمایید و مجددا" روی سطح را لایه برداری کنید. این عمل را تا جایی تکرار کنید که اثری از جرم‌های اسپری مو روی اتو باقی نماند.  
سطح اتوی مو را با پد الکلی تمیز کنید. توسط یک توپ پنبه و الکل پاک کننده حتی جرم‌های سخت‌تر و چسبنده که برداشتن آن مشکل‌تر است نیز برداشته می‌شوند. صفحه اتو را پاک کنید. ابتدا جرم‌های اسپری مو را که به آن چسبیده‌اند از سطح آن جدا کنید. یک دستمال تمیز و گرم یا حوله کاغذی به سطح گرمادهنده آن بکشید تا ذره‌های باقی‌مانده به آن نیز برداشته شود. اجازه دهید تا اتو به طور کامل خشک شود سپس می‌توانید آن را به برق زده و استفاده نمایید.     نکات و اخطارها: برای تمیزتر ماندن سطح اتوی مو، سعی کنید همیشه ابتدا موهایتان را صاف کنید و پس از آن از اسپری مو استفاده کنید. در این صورت همیشه اتوی شما تمیز خواهد ماند و فقط لازم است گاهی سطح آن را تمیز کنید.   هیچ‌گاه وقتی اتو در برق است آن را تمیز نکنید. زیرا جریان برق باعث برق گرفتگی خواهد شد. هیچ‌گاه برای پاک کردن اثر اسپری مو، اتو را در آب قرار ندهید. این کار می‌تواند باعث خرابی اتوی موی‌تان شود و اگر آب به طور کامل از آن خالی نشود، هنگامی که آن را به برق بزنید دچار برق گرفتگی خواهید شد.     پارسه گرد / 2018
 



۰۵/۰۵/۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن