تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802945456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیار ویژه رئیس جمهور: نباید اجازه داد کمبودها رنگ و بوی مذهبی و قومی بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دستیار ویژه رئیس جمهور: نباید اجازه داد کمبودها رنگ و بوی مذهبی و قومی بگیرند
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها با تاکید بر لزوم از بین بردن احساس تبعیض‌ها، گفت: نباید اجازه داد که کمبودها رنگ و بوی مذهبی و قومی بگیرند و باید خوبی‌ها هم در کنار کمی‌ها و کاستی‌ها دیده شود.
به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام علی یونسی، در دیدار با مردم شهرستان قروه که در سالن ورزشی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نباید به مشکلات رنگ و بوی مذهبی و قومی داد چرا که در تهران و حاشیه آن و در همسایگی کردستان هم استان‌هایی وجود دارند که محروم هستند.

وی با تاکید بر لزوم از بین بردن احساس تبعیض‌ها، افزود: هر چند کسانی هستند که می‌خواهند این احساس تشدید شود، اما نباید اجازه داد که کمبودها رنگ و بوی مذهبی و قومی بگیرند و خوبی‌ها در کنار کمی‌ها و کاستی‌ها دیده شود، چرا که در همه جا چنین است.

یونسی مهم‌ترین مشکل در این باره را احساس نابرابری فرهنگی اعلام کرد و افزود: این مانع در سراسر کشور وجود دارد و من بیشتر از هرکسی آن را احساس می‌کنم و تحت فشار هستم و انواع تهمت‌ها و اهانت‌ها را روا می‌دارند.

وی عنوان کرد: در همه جا هم طبق سازمان‌های بین‌المللی و از تریبون‌های مختلف به عرصه آمده و با تحلیل مشکلات آن را بسیار بزرگ‌تر جلوه داده و با آمیختن آن به رنگ و بوی قومی و مذهبی تلاش می‌کنند به دولت نسبت دهد.

وی تاکید کرد: قانون اساسی ما بر اساس آموزه‌های اسلام و قرآن است که در آن هیچ تبعیضی وجود ندارد و فرهنگ ما نیز از آن نشات می‌گیرد.

به گفته دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، مردم با هم مشکلی ندارند و هیچ فرقی بین اقوام و مذاهب قائل نیستند و گفتمان واقعی مردم چیزی غیر از اختلاف اقوام و مذاهب است و آنان تنها خواستار خدمت هستند.

یونسی با بیان اینکه مردم به دنبال خدمتگزار هستند و دنبال تعصبات کور مذهبی نیستند، افزود: ما نباید اجازه بدهیم از بیرون بیایند و بین ما اختلاف ایجاد کنند و بر این عقیده هستیم که هر کس بخواهد تفرقه بیاندازد دشمن ملت است.

وی خطاب به علما، مسئولین و مردم شهرستان قروه اظهار داشت: اجازه ندهید هیچ کس به هر عنوان قومی و مذهبی در بین شما تفرقه بیاندازد هرچند که به نام دین وارد شده باشد، مقابل او بایستید.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، قروه را الگویی برای کل ایران معرفی کرد و افزود: وحدت، امنیت شما را حفظ و توطئه‌های آینده را هم خنثی می‌کند.

وی پیام اصلی سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سال 88 را فرهنگی بودن کردستان اعلام کرد و گفت: این سخن به این معناست که فرهنگ شما ، فرهنگ مهربانی، صداقت، گذشت و همدلی و ضد خشونت است.

مشاور ارشد رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک پیروزی تاریخی دولت که برای ملت به دست آمد و طی آن ایران در برابر شش قدرت بزرگ جهانی ایستاد تا حقانیت حقوق خود را به اثبات برساند، اظهار داشت: آیا استیفای این حقوق در گذشته با هزینه و جنگ و لشکرکشی به دست می‌آمد؟

وی در پاسخ به این سوال خود، افزود: با تدبیر، عقلانیت و هوشمندی و با استفاده از منطق و گفت‌وگو این پیروزی به دست آمد که حمایت ملت، تدبیر مقام معظم رهبری، پیگیری رئیس جمهور و کارشناسی و دقت نظر و حوصله تیم مذاکره‌کننده کشورمان با آن همراه بود.

یونسی این مذاکرات را از طولانی‌ترین، سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و حساس‌ترین مذاکرات معرفی کرد و افزود: این پیروزی هدف مهم‌تری را دارد که توسعه همه‌جانبه ایران در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، علمی و صنعتی است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، توسعه در شرایط تحریم را بسیار کند و دیربازده اعلام کرد و افزود: با اجرای توافق انجام گرفته و برداشته شدن موانع، قطار توسعه، شتاب بیشتری بگیرد.

وی اشتغال را اساسی‌ترین خواسته جوانان برشمرد و گفت: ریشه بسیاری از مفاسد و نابسامانی‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و سرقت و دیگر جرائم اجتماعی ناشی از فقر اقتصادی است.

به گفته یونسی، فقر اقتصادی مولد فقر اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی است است و برای ریشه‌کن کردن بیکاری و فساد باید توسعه همه اتفاق افتد و با سرمایه‌گذاری، امنیت همه‌جانبه را تامین کرد و با این راهبردها بیکاری را از بین برد که تمامی این‌ها وظیفه دولت بوده و لازمه آن حمایت و همکاری ملت است.

وی در پایان یادآور شد: باید امیدوار باشیم چرا که دولت این قدم بزرگ را برداشت و قدم‌های بعدی حل مشکلات را هم خواهد برداشت.



منبع: ایسنا


۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن