تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798922714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: فرمانداران نسبت به سیاست های دولت بی تفاوت نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار فارس: فرمانداران نسبت به سیاست های دولت بی تفاوت نباشند شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: فرمانداران و بخشداران نباید نسبت به سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید بی تفاوت باشند و باید با حمایت از دولت، امیدواری به پیشرفت و توسعه همه جانبه را در مردم شهرستان ها تقویت کنند.


به گزارش ایرنا، محمد علی افشانی شامگاه یکشنبه درجمع فرمانداران استان فارس افزود: فرماندار بالاترین مقام مسوول درشهرستان محسوب می شود و باید از اختیارات لازمی که دارد برای اعمال حاکمیت استفاده کند.
وی، ارتباط فرمانداران با بدنه مردم را نسبت به مدیران اجرایی بیشتر و قوی تر دانست و ادامه داد: کارکرد اصلی فرمانداران، سیاسی و اجتماعی است اما فرمانداری موفق تر خواهد بود که در حوزه های اقتصادی و عمرانی فعال تر باشد.
استاندار فارس گفت: مدیران شهرستان ها باید شرایط واقعی دولت را با توجه به وضعیت دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ها به طور دقیق و با پرهیز از سیاه نمایی بازگو کنند تا ضمن کمک به توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، جلو ناامیدی مردم نیز گرفته شود.

**توافق هسته ای، به رونق اقتصادی خواهد انجامید
افشانی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به موفقیت اخیر هسته ای کشورمان که با حمایت و درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش و درایت دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای محقق شد افزود: این موفقیت که در نتیجه آن حقوق ملت ایران در بحث هسته ای به رسمیت شناخته شد، به ایجاد شرایط مناسب و رونق در اقتصاد کشور نیز منتهی خواهد شد.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر تلاش مدیران برای فراهم کردن شرایط برای رو به رو شدن با فضای بعد از رفع تحریم ها بیان کرد: در شرایط جدید شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در بخش های مختلف خواهیم بود و دولت نیز از منابع بیشتری برخوردار خواهد بود.
وی ادامه داد: استانهایی که در این شرایط طرح های بیشتری آماده اجرا داشته باشند می توانند از ظرفیت ها و امکانات بهره بیشتری ببرند.
**مدیران در انتخابات آتی کاملا مطابق قانون عمل خواهند کرد
استاندار فارس، در خصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که قراراست هفتم اسفند امسال برگزار شود نیز گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات، همه مدیران موظفند که کارها را بر اساس قانون پیش ببرند و قطعا این اتفاق نیز خواهد افتاد.
او اظهار کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه ای در این زمینه که چه فردی با چه تفکر و دیدگاهی بنا است از سوی مردم انتخاب شود نداریم و تنها موظفیم که شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کنیم.
افشانی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، رای مردم حق الناس است و حفاظت از آن باید همواره در دستور کار مدیران و مجریان انتخابات قرار باشد.
استاندار فارس گفت: لازم است که از هم اکنون خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده کنیم و با برنامه ریزی دقیق، از انباشت کارها در روزهای پایانی و منتهی به انتخابات جلوگیری کنیم.
**جذب سرمایه گذار، مشکل بیکاری را در فارس کاهش می دهد
استاندار فارس، بیکاری را مهمترین مشکل شهرستان های این استان دانست و گفت: با جذب سرمایه گذار و افزایش سرمایه گذاری، این مشکل تا حد قابل توجهی مرتفع خواهد شد.
وی، با اشاره به درصد بالای اشتغال افراد در بخش خدمات در کشورهای پیشرفته اضافه کرد: فرمانداران، در کنار تلاش برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی در شهرستان ها، باید به ایجاد اشتغال در بخش خدمات نیز توجه داشته باشد.
افشانی، خواستار استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های فارسی های ساکن در کشورهای حوزه خلیج فارس شد و گفت: فرمانداران باید با بهره گیری از تجربه موفق حضور خیرین مدرسه ساز که منجر به جذب سرمایه های قابل توجهی شد، در زمینه جذب سرمایه ها برای سرمایه گذاری در دیگر بخش ها از جمله تولید نیز اقدام کنند.
استاندار فارس، با اشاره به آمادگی صندوق توسعه ملی برای اعطای تسهیلات به این استان گفت: آماده کردن و ارائه طرح های مطالعه شده و کارشناسانه به صندوق توسعه ملی از جمله مواردی است که باید از سوی فرمانداران با جدیت دنبال شود.

**فرمانداران را بر اساس نگرش سیاسی ارزیابی نمی کنیم
افشانی، با اشاره به اینکه در ارزیابی فرمانداران استان، نگرش اعتقادی و گرایش سیاسی آنها دخالت داده نمی شود اظهار کرد: سلامت مالی و اخلاقی، توانایی در انجام ماموریت ها متناسب با وظایف تعریف شده و توانایی اجرای سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید از جمله شاخص هایی است که بر اساس آنها فرمانداران را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

**سرمایه گذاری در فضای آرام شکل خواهد گرفت
استاندار فارس، امنیت را پیش نیاز توسعه در هر منطقه ای دانست و گفت: سرمایه گذاری در جایی انجام می شود که امنیت و آرامش وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: سرمایه گذار ترجیح می دهد که سرمایه خود را در جایی به کار گیرد که امنیت وجود داشته باشد و بنابراین فرمانداران موظفند که این فضا و شرایط را در شهرستان های خود مهیا کنند.

**دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها، پنهان و آشکار رصد می شوند
استاندار فارس، با اشاره به اینکه، تمام دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها به شکل دقیق و پنهان و آشکار بازرسی و رصد خواهند شد گفت: در سایه عمل به قانون، توجه به اخلاق و پذیرش اختیار و مسوولیت، همه می توانیم در سایه همدلی و هماهنگی کار و فعالیت کنیم.
افشانی، از فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها خواست که به حضور مداوم و مستمر در بین مردم، از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.ک/2
6122 / 1876



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن