تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798502721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح 600 هزار موتورخانه در کشور بيش از سه برابر صادرات گاز درآمد نصيب کشور مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۸ب.ظ)
مديرعامل شرکت بهينه سازي مصرف سوخت: اصلاح 600 هزار موتورخانه در کشور بيش از سه برابر صادرات گاز درآمد نصيب کشور مي کند موج - مديرعامل شرکت بهينه سازي مصرف سوخت با اشاره به طرح اصلاح کارايي 600هزار موتورخانه در کشور گفت: زمان اجراي طرح افزايش کارايي موتورخانه ها چهارساله در نظر گرفته شده است که اجراي آن سالانه ٣٥ ميليارد مترمکعب صرفه جويي به دنبال دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، نصرت اله سيفي مديرعامل شرکت بهينه سازي مصرف سوخت با بيان اينکه طرح افزايش کارايي موتورخانه ها شامل ٥٠٠ هزار موتورخانه ساختمانهاي مسکوني و ١٠٠ هزار موتورخانه ساختمانهاي اداري تجاري مي شود، گفت: سهم ساختمان در کاهش مصرف انرژي ٢٢ درصد است و با اجراي اين طرح و افزايش کارايي موتورخانه ها مي توان ١١ درصد از سهم ساختمانها را در کاهش مصرف انرژي به نتيجه رساند و ٨٩ درصد مابقي را طرحهاي ديگر بايد جبران کنند.
به گفته وي، تمام مراحل و عمليات انجام اين طرح از طريق سامانه و بدون دخالت نيروي انساني انجام مي شود و موتورخانه هايي شامل اين طرح مي شوند که ٥٠٠ مترمربع فضا را در اقليم تهران پوشش مي دهند.
سيفي با اشاره به ايجاد ٣٣ هزار فرصت شغلي در طي اجراي اين طرح، افزود: طول عمر مفيد اين پروژه ١٤ سال در نظر گرفته شده است که بازپرداخت به سرمايه گذاران براي ساختمانهاي مسکوني در ٣٣ ماه و براي ساختمانهاي اداري و تجاري در ٢٢ ماه انجام مي شود ضمن اينکه زمان اجراي طرح افزايش کارايي موتورخانه ها چهارساله در نظر گرفته شده است.
مديرعامل شرکت بهينه سازي مصرف سوخت با اظهار اميدواري نسبت به اجراي اين طرح در ٦٠ هزار موتورخانه در سال جاري، اظهار کرد: اجراي طرح افزايش کارايي موتورخانه ها سالانه ٣٥ ميليارد مترمکعب صرفه جويي به دنبال دارد و با توجه به صادرات سالانه ١٠ ميليارد مترمکعبي گاز ايران به ترکيه، از محل اجراي اين طرح مي توان صادرات 3.5 سال گاز ايران به ترکيه را تضمين کرد.
وي با اشاره به اين که در هر سه بخش مصرف، تبديل و توزيع و توليد تلفات انرژي وجود دارد و شرکت بهينه سازي مصرف سوخت براي همه بخشها برنامه ريزي کرده است، افزود: شدت انرژي در سال ٨٩ که سال پايه براي کاهش مصرف انرژي به شمار مي رود، يک بشکه معادل نفت خام به ازاي يک ميليون ريال درآمد ناخالص ملي بود که تا پايان برنامه ششم توسعه با اجراي بند ٧ سياستهاي کلي اصلاح الگوي مصرف ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري بايد ٥٠ درصد کاهش يابد.
سيفي ادامه داد: صرفه جويي در مصرف انرژي با اعمال مجموعه اي متعادل از اقدامهاي قيمتي و غيرقيمتي براي کاهش مستمر شاخص شدت انرژي کشور انجام مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن