تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارايي ۶۰۰ هزار موتورخانه کشور افزايش داشت/سامانه‌اي در حد سامانه کارت هوشمند سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
کارايي ۶۰۰ هزار موتورخانه کشور افزايش داشت/سامانه‌اي در حد سامانه کارت هوشمند سوخت موج - مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت با اشاره به طرح افزايش کارايي ۶۰۰ هزار موتورخانه کشور گفت: اين طرح براي ۳۰ هزار موتورخانه تا پايان سال ۹۴ اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از شانا، ساسان کاظمي نژاد، مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، با اشاره به طرح‌هاي بهينه‌سازي بند «ق» بودجه سال ۹۳ اظهار کرد: اگر چه سرمايه اصلي اجراي طرح‌هاي بند «ق» از سوي سرمايه‌گذاران پرداخت مي‌شود و دولت و شرکت ملي نفت بازپرداخت سرمايه‌گذاري را در اين پروژه‌ها متعهد شده‌اند، اما؛ براي گذراندن مراحل تصويب در شوراي اقتصاد، به اجرا، انتخاب سرمايه‌گذار، مجري و ساماندهي هر طرح، فعاليت‌هاي مديريتي، سامانه‌اي و زيرساختي احتياج است.
وي افزود: مديريت و ساماندهي طرح‌هاي بند «ق» يا قانون رفع موانع توليد نيازمند زيرساخت‌ها و سامانه‌هاي ويژه‌اي از جمله تدوين قراردادها، اندازه‌گيري و صحه‌گذاري و تأمين مالي است.
مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها با اشاره به اين‌که همه مراحل طرح‌هاي بند «ق» از ثبت‌نام متقاضيان تا اجرا و بازپرداخت ميزان صرفه‌جويي از طريق سامانه انجام مي‌شود، يادآور شد: سامانه طرح‌هاي بند «ق» از بزرگ‌ترين سامانه‌هاي کشور در حد سامانه کارت هوشمند سوخت خواهد بود.
به گفته وي، استفاده از سامانه مکانيزه در طرح‌هاي بند «ق» براي تسهيل و شفاف‌سازي و به حداقل رساندن عوامل انساني در تصميم‌گيري و پرهيز از ايجاد رانت است.
کاظمي‌نژاد با اشاره به اين‌که تا به امروز ۱۲ طرح بند «ق» به ارزش حدود ۲۳ ميليارد دلار به شوراي اقتصاد ارسال شده است، تأکيد کرد: از اين ميان ۷ طرح به مبلغ حدود ۲۲ ميليارد دلار از سوي شوراي اقتصاد تصويب و مصوبات آن ابلاغ شده و ۳ طرح در مرحله اخذ مصوبات از شوراي اقتصاد است.
مدير برنامه‌ريزي و سيستم‌ها ادامه داد: قراردادهاي طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها در حال تصويب نهايي است و سامانه و رويه‌هاي تأمين مالي طرح آماده و نظام اندازه‌گيري و صحه‌گذاري آن نيز نهايي و در سامانه تغذيه شده است.
کاظمي نژاد با بيان اين‌که همه زيرساخت‌هاي طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها تا يک ماه آينده تکميل مي‌شوند، گفت: همه ذي‌نفعان طرح در جلسه استماع همگاني اين طرح شرکت مي‌کنند و بعد از آن فعاليت‌ها از طريق سامانه انجام مي‌شود.
وي در مورد رسالت مديريت برنامه‌ريزي و سيستم‌ها گفت: تلفيق و بودجه‌ريزي طرح‌ها، کنترل روند پروژه‌ها، تجزيه‌وتحليل عملکردهاي شرکت، ارائه گزارش‌هاي مختلف و متنوع از عملکردهاي متفاوت، نظام‌مند کردن سيستم‌هاي مديريتي شرکت، بهبود روش‌ها و سيستم‌هاي مديريتي، نماينده مديريت ارشد شرکت در تضمين کيفيت، همه مناسبات اعتباري و مالي به‌جز بودجه جاري که به امور کارکنان برمي‌گردد، برنامه‌ريزي طرح‌هاي جديد تا مرحله اجرا و اتمام يک پروژه از وظايف اين مجموعه است.
کاظمي‌نژاد با اشاره به اين‌که بخش فناوري اطلاعات نيز زيرمجموعه اين مديريت است، گفت: همه زيرساخت‌هاي ICT، خدمات انفورماتيکي براي تسهيل امور مديريت‌ها، ارتباطات راديويي، اينترنتي و مخابراتي و طراحي سامانه‌هاي نرم‌افزاري از جمله سامانه طرح‌هاي بند «ق» در اين مجموعه طراحي، تدوين و پيگيري مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن