تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش استماع همگاني طرح ۲ ميليارد دلاري افزايش کارايي موتورخانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۱۶ب.ظ)
پنجم مرداد برگزار مي شود؛ همايش استماع همگاني طرح ۲ ميليارد دلاري افزايش کارايي موتورخانه‌ها موج - همايش استماع همگاني (Public hearing) طرح ۲ ميليارد دلاري افزايش کارايي موتورخانه‌ها با هدف بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، ۵ مرداد در باشگاه شماره يک نفت از سوي شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، با توجه به ظرفيت‌هاي مؤثر قانوني بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور و بنا به پيش‌بيني تداوم و اجرايي کردن طرح‌هاي ماده ۱۲ قانون رفع موانع توليد و افزايش نظام مالي کشور، اين همايش همسو با حمايت و به خدمت گرفتن توان و نقش بخش خصوصي به‌منظور ارائه راهکارهاي لازم براي اجراي طرح افزايش کارايي ۶۰۰ هزار موتورخانه برنامه‌ريزي شده است.
تبيين نقش و جايگاه قوانين و سياست‌هاي کلان کشور در مصرف بهينه انرژي، بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، شناسايي ظرفيت‌هاي بازار تقاضا و زمينه‌سازي ايجاد تعامل بين بخش دولتي و بخش خصوصي براي ورود به اين عرصه و استماع نظرات، انتقادات و پيشنهادات همه ذي نفعان از اهداف برگزاري اين همايش است.
اين همايش در قالب دو پنل با عنوان کليات طرح افزايش کارايي موتورخانه، قراردادها، روش‌هاي تأمين منابع مالي و تضامين و پنل برنامه M&V (اندازه‌گيري و صحه‌گذاري) طرح برگزار مي‌شود.
در اين همايش، نمايندگان، ذي نفعان و بازيگران پروژه افزايش کارايي موتورخانه‌ها حضور خواهند داشت تا ضمن شنيدن جزئيات اجرايي اين پروژه و زيرساخت‌هاي تهيه شده براي آن، ابهامات موجود خود را رفع کنند و مديران شرکت بهينه‌سازي نيز با ارائه جزئيات و شنيدن نظرات به پاسخگويي به آن‌ها مي‌پردازند.
اجراي طرح افزايش کارايي انرژي ۶۰۰ هزار موتورخانه موجود در کشور، روزانه ۱۳ ميليون مترمکعب صرفه‌جويي در مصرف گاز طبيعي کشور به همراه خواهد داشت که مدت زمان اجراي اين طرح سه سال و تا پايان سال ۹۶ و اولويت اجراي پروژه در کلان‌شهرها، مراکز استان و مراکز شهرستان‌هاي مناطق سردسير کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن