تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803059660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه متوازن نیازمند توجه به توسعه فرهنگی و مذهبی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس: توسعه متوازن نیازمند توجه به توسعه فرهنگی و مذهبی است خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: برای تحقق توسعه متوازن در جامعه، نیازمند توجه بیش از پیش به توسعه در زمینه های فرهنگی و مذهبی هستیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۵ مرداد ساعت 10:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، خلیل رضائیان در جلسه هماهنگی برگزاری دهه كرامت در حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از سفر مقام معظم رهبری به شیراز و تعیین چهارچوبی با عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برای شیراز، فعالیت های شتابنده ای برای توسعه كمی و كیفی حرم مطهر شاهچراغ(ع) صورت گرفته است. وی با بیان این كه تلاش های موثر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ص) در سال های اخیر موجب گسترش فعالیت های شاهچراغ(ع) در زمینه های گوناگون شده است، افزود: علاوه بر بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كه توسعه صحن را بر عهده داشته، شهرداری شیراز و اداره كل راه و شهرسازی نیز تلاش هایی به ویژه در زمینه بهسازی فضای اطراف حرم مطهر انجام داده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با اشاره به این كه برای توسعه فرهنگی باید به محورها و محرك های فرهنگی و مذهبی توجه ویژه ای داشته باشیم، ادامه داد: خوشبختانه وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و بقاع متبركه فراوان در كشور نقش ویژه ای در ایجاد توازن فرهنگی در جامعه ما ایفا كرده است.
رضائیان با تاكید بر این كه مهم ترین مزیت فارس در زمینه گردشگری، بعد مذهبی این استان است، اظهار داشت: یكی از مزیت های اصلی استان فارس وجود بارگاه احمد بن موسی(ع) است و دستگاه های مسئول باید در خصوص مسیر حركت امام رضا(ع) به سمت خراسان و همچنین مسیر حركت احمد بن موسی(ع) به شیراز مطالعه و با كاربری مناسب در نقاط مختلف مسیر حركت فعالیت بیشتری صورت دهند.
وی با بیان این كه دهه كرامت فرصت مناسبی برای افزایش معرفت دینی مردم نسبت به امامزادگان فارس و به ویژه احمد بن موسی(ع) است، افزود: وجود دهه كرامت باید ما را نسبت به تامین كرامت زائرین، كرامت حرم و كرامت ساكنین حساس كند . كیفیت مكان و جمعیت مستقر در حریم شاه چراغ(ع) متناسب با شان ایشان باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس همچنین خواستار ارتباط گسترده تر با مراكز دینی و شیعی به ویژه در كشورهای همسایه شد و گفت: گسترش ارتباطات دینی با كشورهای منطقه زمینه ساز رشد فرهنگی و رشد اقتصادی خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن