تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه ویژه اشتغال برای رها یافتگان از اعتیاد تشکیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تویسرکان: کارگروه ویژه اشتغال برای رها یافتگان از اعتیاد تشکیل شود تویسرکان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: باید به منظور حمایتهای حوزه اشتغال و کارآفرینی و تامین معیشت عمومی رها یافتگان از بند اعتیاد، کارگروه ویژه اشتغال برای این قشر تشکیل شود.


به گزارش ایرنا مهرداد موسوی یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تویسرکان افزود: کارگروه ویژه اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد باید طرحهای اشتغالزا برای این قشر را بررسی و به فراخور شرایط طرح برای آن تسهیلات بانکی در نظر بگیرد.
وی اذعان کرد: ایجاد اشتغال و جلوگیری از تداوم بیکاری معتادان بهبود یافته یکی از مهمترین عوامل در جلوگیری از برگشت پذیری این افراد به دوران اسارت خود در آلودگی به مواد مخدر است.
موسوی بر لزوم انجام فعالیتهای فرهنگی، کنکاش های دقیق علمی و تبیین کارشناسانه آسیبهای مواد مخدر در کنار یکدیگر در جامعه تاکید کرد و افزود: باید از اساتید و متخصصان اعصاب و روان برای تبیین اثرات مخرب مواد مخدر بر روی عملکرد مغز استفاده شود.
وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد، خسارات وارده به مغز انسان بر اثر استفاده از مواد مخدر صنعتی برگشت ناپذیر است و این بهای سنگینی برای ابتلا به مصرف این گونه مواد به حساب می آید.
موسوی ادامه داد: دلایل گرایش به مواد مخدر در کشور باید عمیقتر بررسی و راهکارهای علمی، موثر، قابل اجرا و نتیجه بخش در این حوزه ارائه شود.
وی خواستار استفاده حداکثری از تجربیات کشورهای موفق در کنترل مصرف مواد مخدر در جامعه در ایران شد و تاکید کرد: اگر می خواهیم در این بخش موفق باشیم باید با دغدغه مندی قلبی فعالیتهای خود را اجرایی کنیم.
فرماندار تویسرکان همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت آموزشهای مراکز فنی و حرفه ای برای بازگشت موثر بهبود یافتگان اعتیاد به جامعه تاکید کرد.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
7524/6993



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن