تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم طرح جامع تفکيک پسماندهاي خشک از مبدأ در منطقه 20


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۷ب.ظ)
تداوم طرح جامع تفکيک پسماندهاي خشک از مبدأ در منطقه 20 موج - معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20 از تداوم طرح جامع تفکيک پسماندهاي خشک از مبدأ و آموزش‌هاي چهره به چهره به بيش از 46 هزار خانوار اين منطقه جنوبي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، سعيد شيرازي، شهردار منطقه 20 تهران با بيان اين مطلب گفت: با اجراي طرح جامع تفکيک پسماند از مبدأ که همچنان در نواحي هفتگانه منطقه 20 ادامه دارد و با مشارکت شهروندان، در حال حاضر 16 درصد از پسماند خشک زباله‌هاي شهري به صورت تفکيک شده به مديريت شهري تحويل داده مي‌شود که با توجه به برنامه‌هاي ويژهٔ در حال اجرا، اين آمار به صورت روزانه در حال افزايش است.
شيرازي با اشاره به اين که چشم‌انداز 20 درصد تفکيک پسماند خشک از مبدأ در اين طرح لحاظ شده است، افزود: از يک‌صد و 4 هزار خانوار منطقه 20، تاکنون 46 هزار و 570 خانوار آموزش چهره به چهره ديده‌اند که در صورت تکميل و نهايي شدن اين طرح، ميزان مشارکت و درصد تفکيک پسماند خشک افزايش خواهد يافت.
وي نان، کاغذ و مقوا، پلاستيک، پت، شيشه، منسوجات، آهن‌آلات و فلزات رنگي را از انواع پسماند خشک برشمرد و ادامه داد: کاغذ و مقوا با فراواني 48 درصد، بيشترين ميزان پسماند خشک زباله‌هاي شهري را در منطقه 20 به خود اختصاص داده است که در صورت جمع‌آوري آن به صورت تفکيک شده درصد قابل‌توجهي از پسماندهاي خشک کاهش مي‌يابد.
شيرازي به فعاليت 13 غرفه جمع‌آوري پسماند خشک و 22 ماشين ملودي دار در نواحي هفتگانه و نيز اشاره کرد و گفت: با توجه به اين که موفقيت اين طرح در گرو مشارکت حداکثري شهروندان است، به دنبال توسعه زيرساخت‌هاي اجرايي براي سهولت دسترسي شهروندان به محل‌هاي جمع‌آوري پسماند خشک هستيم.
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20 در ادامه يادآور شد: 98 مدرسه، 30 مرکز فرهنگي، 55 مرکز مذهبي و 23 مرکز درماني و بهداشتي نيز تحت پوشش طرح جامع تفکيک پسماند خشک از مبدأ قرار گرفته‌اند که همچنان با تکميل شدن مراحل مختلف طرح، بر اين تعداد افزوده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن