تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايستادگي مردم زياده خواهان را به تسليم وا‌داشت / سياسيون آمريکا اتاق سياسي خود را خانه تکاني کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴ب.ظ)
روحاني در اجتماع مردم استان کردستان: ايستادگي مردم زياده خواهان را به تسليم وا‌داشت / سياسيون آمريکا اتاق سياسي خود را خانه تکاني کنند موج- رئيس جمهوري در اجتماع بزرگ مردم استان کردستان در ورزشگاه استقلال سنندج با تاکيد بر اين که ايستادگي مردم، زياده خواهان را به تسليم وا داشت گفت: قدرت‌ها بدانند يک راه بيشتر وجود ندارد و آن احترام، تکريم، تواضع و فروتني در برابر ملت بزرگ ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام حسن روحاني پيش از ظهر يکشنبه، با بيان اين که امروز روز پيروزي ملت ايران در برابر فشار و تهديد جهاني است گفت: مردم ايران پس از ۱۲سال مقاومت توانستند در ميدان منطق و مذاکره، عظمت خود را به رخ جهانيان بکشند. به سياسيون آمريکا مي‌گويم که تصميم بگيريد تا در اتاق سياسي‌تان خانه‌تکاني کنيد؛ چراکه ميزي که از آن سخن مي‌گوييد، پايه‌هايش در هم شکسته است
رئيس جمهوري افزود: ديپلمات‌هاي شما که فرزندان رشيد و قهرمان اين ملت هستند توانستند در برابر ۶کشور بزرگ و قدرتمند جهان به پيروزي تاريخي دست يابند. چه کسي فکر مي‌کرد قدرت‌هايي که مي‌گفتند ايران نبايد از انرژي هسته‌اي بهره‌مند باشد، روزي در برابر مقاومت ملت ايران سر تسليم فرود آورند.
روحاني با بيان اين که مهم‌تر از انرژي هسته‌اي انرژي ملت ايران است، اظهار داشت: شما ملت ايران قهرمانانه و با انرژي بي‌پايانتان کاري کرديد که امروز قدرت بزرگ جهاني يعني آمريکا اعتراف مي‌کند که ايران تسليم‌ناپذير است. اين که وزير خارجه آمريکا در مجلس سناي اين کشور صراحتاً اعلام مي‌کند ايرانيان را تهديد نکنيد به معناي آن است که ملت شجاع و قهرمان ايران همواره در تمام مصاف‌هاي خود در برابر دشمنان و رقبا با اتکا به خداوند پيروز بوده است.
رييس جمهوري با اشاره به اين که آنچه به دست آمده پيروزي همه ملت است، تصريح کرد: ملت ايران فرقي بين شيعه و سني نمي‌گذارد، شيعه و سني برادر و متحد يکديگرند، ما پيروان قراني هستيم که گفته است ما برادر و برابريم و ملت ايران دست واحد در برابر همه دشمنان خود مي‌باشد و کردستان ديده بان و چشم سرزمين ايران است.
رييس شوراي عالي امنيت ملي گفت: اگر کسي بخواهد بين شيعه و سني يا کرد، بلوچ، ترک، عرب و فارس فرقي بگذارد، خطا کرده است.
روحاني با تأکيد بر اين که همه مردم ايران اعضاي يک پيکر و يک ملت هستند و در برابر دشمنان يد واحد هستند، خاطرنشان کرد: ايران کشور و ملتي واحد است و کردستان چشم ايران و ديده‌بان بصير و بيناي اين ملت بوده و هست.
رئيس جمهوري با اشاره به اين که امروز ايران با همت، ايستادگي و مقاومت ملت شجاع خود و به حول و قوه الهي امن‌ترين و با ثبات‌ترين کشور در تمام منطقه است، گفت: ملت ايران نه تنها از کردستان خود حفاظت مي‌کند، بلکه از بغداد و اربيل هم حفاظت کرده و مي‌کند.
روحاني ادامه داد: اگر دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران و دلاوران اين ملت نبودند، امروز اربيل و بغداد به دست تروريست‌ها سقوط کرده بودند اما ملت ايران پشتيبان همه مظلومان است و از دهوک، اربيل و سليمانيه و هر نقطه و سرزمين ديگري در منطقه که مورد ظلم و تجاوز قرار گيرد، دفاع مي‌کند و به حول و قوه الهي منطقه و همه کشورها از جمله عراق را با وحدت و انسجام از لوث وجود تروريست‌ها پاک خواهيم کرد.
رئيس جمهوري با بيان اين که ملت ايران، ملت بزرگي است که نشان داد مي‌شود پيچيده‌ترين موضوعات سياسي جهان، مثل موضوع هسته‌اي را پاي ميز مذاکره حل و فصل کرد، اظهار داشت: ما قادريم ساير مسائل را هم در منطقه و جهان پاي ميز مذاکره و با منطق حل و فصل کنيم. امروز ايران در جايگاهي قرار دارد که به همه دنيا بگويد با فشار و تهديد نمي‌توان اين ملت را تسليم کرد و جهان يکبار ديگر در برابر خواست، عظمت و ايستادگي اين ملت در وين سر تعظيم فرود آورد.
روحاني با تأکيد بر اين که ما راهمان را با اتکا به وحدت و پشتيباني مردم و حمايت‌ها و هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي ادامه خواهيم داد، تصريح کرد: طرف مقابل ما در سرزمين خودش مشکلات فراواني دارد و به همين خاطر دچار لغزش‌ها و خطاهايي مي‌شود و من به سياسيون آمريکا مي‌گويم که تصميم بگيريد تا در اتاق سياسي‌تان خانه‌تکاني کنيد، چراکه ميزي که از آن سخن مي‌گوييد، پايه‌هايش در هم شکسته است و در برابر شما يک راه وجود دارد و آن هم تواضع، احترام، تکريم و فروتني در برابر ملت ايران و حرف حق اوست.
رئيس جمهوري با تأکيد دوباره بر اين که ما به راه خود ادامه مي‌دهيم تا همه زنجيرهاي تحريم را بگسليم و همه ظلم‌ها را از برابر ملت ايران برداريم تا مردم ايران از تمام حقوق حقه خود در منطقه و جهان بهره‌مند شوند، اظهار داشت: ما شرايطي به وجود خواهيم آورد که مسير توسعه و آباداني براي همه ايران و از جمله کردستان تسهيل شود.
روحاني با اشاره به اين که ما همچنان اقتصاد مقاومتي را ادامه خواهيم داد، تصريح کرد: ما شرايطي ايجاد نخواهيم کرد که ايران سرزمين واردات کالاهاي بيگانه شود بلکه کاري خواهيم کرد که ايران سرزمين توليد و صادرات انواع کالاها براي منطقه و جهان با اتکا به همت، ايستادگي و انسجام شما مردم باشد.
رئيس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با اظهار تأسف از وقوع سيلاب در بخش‌هايي از کشورمان و از جمله بخش‌هايي از استان کردستان خاطر نشان کرد: همان طور که در جلسه هيأت دولت اعلام کردم بايد خودمان را بهتر از قبل براي مواجهه با حوادث غيرمترقبه آماده کنيم و البته بايد بتوانيم بهتر اين رخدادها را پيش‌بيني کنيم و از سوي ديگر بايد توان کافي براي جبران خسارت‌ها پس از وقوع هر حادثه‌اي داشته باشيم.
روحاني در ادامه در تشريح طرح‌هاي دولت براي تسريع عمران و آباداني کردستان به تصويب ۳۱ طرح و پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۸۰ميليارد تومان براي اين استان اشاره کرد و گفت: دولت طرح‌هاي متعدد و متنوعي براي تسريع در روند توسعه کردستان در دست دارد که اين ۳۱ طرح بخشي از آن‌ها مي‌باشد که در سال‌هاي ۹۴ و ۹۵ به طور کامل اجرايي و عملياتي خواهد شد.
رييس جمهوري اجراي باند دوم راه مياندوآب–کرمانشاه و تکميل باند دوم راه همدان به سنندج و راه اصلي سنندج به مريوان در بخش حمل و نقل با اعتبار ۳۴۲ ميليارد تومان، اجراي طرح‌هاي سدسازي، آب‌رساني، زهکشي، مدرن کردن شيوه‌هاي آبياري و تکميل تأسيسات فاضلاب در استان کردستان با اعتبار ۴۳۱ ميليارد تومان، تکميل و بهره‌برداري از چند طرح در بخش نيروگاه‌هاي برق‌آبي، اجراي چندين طرح از جمله ساخت و تکميل چند بيمارستان در استان با اعتبار ۲۰ميليارد تومان و اختصاص ۱۰ميليارد تومان براي تکميل و ساخت ورزشگاه در استان و ۱۰ميليارد تومان اعتبار براي بخش دانشگاهي استان و ۱۰ميليارد تومان اعتبار براي تکميل زيرساخت‌هاي گردشگري کردستان و طرح‌هاي ديگري در بخش‌هاي صنعت و معدن و تأمين اعتبار براي سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي در استان، تکميل واحدهاي نيمه صنعتي در کردستان را از جمله طرح‌هاي مد نظر دولت براي تسريع توسعه و پيشرفت کردستان برشمرد.
روحاني در ابتداي سخنان خود نيز کردستان را سرزمين مقاومت، ايستادگي و نمونه اي ماندگار از ميهن دوستي ايران عزيز دانست و اظهارداشت: کردستاني‌ها پيوسته ديده بان دقيق ايران زمين بوده و هستند و دولت يازدهم همه توان خود را براي توسعه کردستان عزيز به کار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن