تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819777315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظريف عازم کويت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲ب.ظ)
ظريف عازم کويت شد موج- وزير امور خارجه به منظور گسترش مناسبات دوجانبه و همکاري‌هاي منطقه اي و بين المللي در مقابله مؤثر با تروريسم و گروهک‌هاي افراطي - تکفيري، سفر منطقه اي خود را به سه کشور کويت، قطر و عراق آغاز کرد.
به گزارشخبرگزاري موج، اين نخستين مرحله از دور جديد سفرهاي منطقه اي محمدجواد ظريف وزير امور خارجه پس از جمع بندي مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 در وين است.
به گفته حسين اميرعبداللهيان، معاون عربي و آفريقاي وزير امور خارجه؛ دور نخست سفر منطقه اي وزير امور خارجه به کشورهاي همسايه و حاشيه خليج فارس، دو روزه و نخستين مقصد رايزني‌هاي ديپلماتيک آقاي ظريف هم کويت است؛ وي قرار است سپس به قطر و عراق سفر کند.
وي سفر منطقه اي رييس دستگاه ديپلماسي را حاوي پيام تعميق دوستي‌ها و تقويت همه جانبه همکاري‌ها دانست و افزود: سفر وزير امور خارجه به ديگر کشورهاي منطقه نيز در دستور کار قرار دارد.
ظريف در ديدار و گفت و گو با مقامات عالي رتبه و همتايان کويتي، قطري و عراقي خود، علاوه بر تشريح آخرين نتايج جمع بندي مذاکرات هسته اي وين، درباره روابط دوجانبه و آخرين تحولات منطقه اي نيز به رايزني مي‌پردازد.
وزير امور خارجه در کويت با شيخ صباح الاحمد الصباح امير کويت و همچنين شيخ صباح الخالد، وزير امور خارجه اين کشور ديدار و گفت و گو خواهد کرد.
ظريف همچنين عصر يکشنبه از کويت به قطر سفر مي‌کند و در ديدار چند ساعته با مقامات اين کشور، با شيخ تميم بن حمد آل ثاني امير قطر و شيخ خالد العطيه وزير خارجه اين کشور به رايزني درخصوص گسترش روابط دوجانبه خواهد پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن