تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803242860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد نمايندگان استان اردبيل بر نقش بانک صنعت و معدن در توليد و اشتغال اين استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۳۳ق.ظ)
تأکيد نمايندگان استان اردبيل بر نقش بانک صنعت و معدن در توليد و اشتغال اين استان موج - نمايندگان استان اردبيل افتتاح اخير سه طرح صنعتي توسط معاون اول رئيس جمهور با تسهيلات بانك صنعت و معدن را حركتي مهم در راستاي توليد و اشتغال اين استان دانستند.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور حقيقت‌پور، نماينده مردم اردبيل و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، گفت: بانك صنعت و معدن از بانك‌هاي تأثيرگذار در عرصه توليد و اشتغال استان اردبيل است و اين تأثير در تأمين مالي پروژه‌هاي صنعتي استان گيلان كاملاً مشهود است.
حقيقت‌پور با اشاره به افتتاح خط توليد ميني‌بوس شركت سبلان خودرو مايوان، واحد توليد MDF شركت آرتاپان و فرآورده‌هاي نوشيدني تسنيم‌نوش توسط معاون اول رئيس جمهوري در اردبيل تأكيد كرد: افتتاح اين سه طرح صنعتي نشان‌ دهنده حمايت بانك صنعت و معدن از توسعه صنعتي استان است و اميدواريم اين حمايت‌ها در آينده نيز ادامه يابد.
وي تأكيد كرد: حمايت از صنايع در استان‌هاي مختلف و ايجاد توازن در پرداخت تسهيلات سبب افزايش ميزان اشتغال و بهبود سطح زندگي مردم مناطق مزبور، از جمله استان اردبيل خواهد بود.
نماينده اردبيل با بيان اين كه بانك صنعت و معدن عملكرد خوبي در اين استان داشته، تصريح كرد: سرمايه‌گذاري در بخش صنايع كوچك براي اشتغال‌زايي بسيار مناسب است و سياست‌هاي جديد بانك در جهت ايجاد معاونت صنايع كوچك و متوسط به منظور حمايت مالي و مشاوره‌اي از اين صنايع قابل ستايش است.
پيرمؤذن، نماينده ديگر اردبيل در مجلس شوراي اسلامي، نيز با اشاره به ٣ طرح ياد شده، تعامل بانك صنعت و معدن با صنعتگران استان را مثبت توصيف كرده و بيان داشت: طي سال‌هاي اخير بانك صنعت و معدن توانسته است گام‌هاي مثبتي براي رفع موانع موجود در مسير توسعه صنعتي استان و حل مشكلات صنعتگران بردارد.
وي افزود: اين بانك عليرغم سرمايه‌اي اندك و از طريق تدوين و اجراي راهبردهاي نوين و بهره‌مندي از دانش فني لازم طرح‌هاي بزرگ و زيربنايي كشور را تأمين مالي كرده و جايگاه مؤثر خود را در تحوّل صنعتي و اقتصاد كشور به اثبات رسانيده است.
پيرمؤذن تأكيد كرد: افزايش سرمايه بانك صنعت و معدن در مقايسه با بانك‌هاي توسعه‌اي منطقه و جهان بسيار ناچيز است و بايد مورد توجه خاص برنامه‌ريزان اقتصادي كشور قرار گيرد.
افضلي‌فرد، يكي ديگر از نمايندگان اردبيل، نيز بانك صنعت و معدن را بانكي با توان كارشناسي بالا كه نقش فعالي در ايجاد توسعه صنعتي و اقتصادي در مناطق مختلف كشور و به ويژه نقاط محروم ايفا مي‌كند توصيف كرده و افزايش سرمايه اين بانك را ضروري دانست.
وي بيان کرد: بانك صنعت و معدن به عنوان بانك توسعه‌اي-تخصصي بخش صنعت و معدن كشور براي انجام خدمات توسعه‌اي خود در شرايط دوران پساتحريم بايد مورد توجه قرار گيرد.
گفتني است هفته گذشته با حضور معاون اول رئيس جمهور، خط توليد ميني‌بوس سبلان خودرو مايوان با استفاده از ٣٠٠ ميليارد ريال، واحد توليد MDF شركت آرتاپان با استفاده از ١١ ميليون يورو تسهيلات ارزي و ٣٠ ميليارد ريال تسهيلات ريالي و واحد توليدي فرآورده‌هاي نوشيدني تسنيم‌نوش با بهره‌مندي از ١٨ ميليون يورو تسهيلات ارزي و ١١٣ ميليارد ريال تسهيلات ريالي بانك صنعت و معدن در استان اردبيل به بهره‌برداري رسيده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن