تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798627408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس خانه صنعت ایران: نمایندگان مجلس دهم باید اقتصادی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس خانه صنعت ایران: نمایندگان مجلس دهم باید اقتصادی باشند مشهد - ایرنا - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: نامزدهایی باید برای دهمین مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که اقتصادی بوده و به مساله تولید توجه بیشتری داشته باشند.


سیدعبدالوهاب سهل آبادی روز شنبه در بیست و چهارمین اجلاس سراسری روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت استانهای کشور در مشهد افزود: برخی نمایندگان مجلس برای رفع کوچکترین مساله یک روستایی دست به اقدام می زنند اما حاضر به تلاش برای پیگیری مشکل یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی نیستند.
وی گفت: ایران دوران پساتحریم در شرایط ویژه و حساس اقتصادی قرار می گیرد لذا باید افرادی به عنوان نمایندگان مجلس دهم حمایت و انتخاب شوند که دغدغه تولید و رفع موانع فضای کسب و کار را داشته باشند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه اظهارداشت: برای رسیدن به شاخص بالا در بهبود فضای کسب و کار باید قوانین درست و متقن برای حمایت از کارگران تدوین و مشکلات در این زمینه برطرف شود.
وی همچنین جمع بندی مذاکرات هسته ای را در زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی تاثیرگذار توصیف و بیان کرد: از زمان ابلاغ این جمع بندی شمار بسیاری از مدیران اقتصادی و سیاسی کشورهای اروپایی به اصفهان آمده اند.
سهل آبادی افزود: قائم مقام صدراعظم آلمان همراه با یک گروه 60 نفره، سناتور فرانسوی و فعالان اقتصادی ایتالیا از جمله مدیران و سرمایه گذارانی بودند که برای سنجس مزیتهای اقتصادی اصفهان به این شهر سفر کردند.
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این نشست گفت: از شرایط پساتحریم و افزایش شمار سرمایه گذاران خارجی در کشور باید حداکثر بهره برداری مطلوب شود و جایگاه ایران به عنوان منشا توسعه صنعت، فرهنگ و تمدن را در جهان احیا کرد.
مرتضوی افزود: تحریمها هزینه های گزاف را به بخش تولید کشور وارد کرد اما در چند ماه آینده این تحریمها برداشته می شود و پولهای بلوکه شده ایران منابع مالی کشور را تغذیه می کنند که با استفاده درست از این شرایط تحقق رشد هشت درصدی در اقتصاد کشور برای افق 1404 قابل دستیابی خواهد بود.
وی ادامه داد: ایران در 100 سال آینده بزرگترین تامین کننده انرژی در دنیا خواهد بود و غربیان کاملا به این مساله واقف هستند و پیش بینی می شود در پنج سال آینده نزدیک به هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در بخش نفت و گاز و پتروشیمی وارد ایران شود.
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: با توجه به افزایشی که در ذخایر ارزی ایران طی سالهای آینده به وقوع می پیوندد باید از آن به نحو مطلوب بهره گرفت تا استفاده بی حساب از درآمدهای نفتی کشور همانند سالهای قبل تکرار نشود و بتوان بخش تولید را تقویت کرد.
وی افزود: همچنین باید امکانات سرمایه گذاری و مزیتهای اقتصادی هر استان احصا و به صورت مکتوب تدوین شود تا به محض حضور سرمایه گذاران خارجی طرحهای صنعتی قابل توجیه و واحدهای تولیدی که کمتر از ظرفیت خود فعالیت دارند به آنها ارائه گردد.
مرتضوی ادامه داد: تعداد شرکتهای ایرانی که به دلیل کمبود سرمایه با حداکثر ظرفیت کار نمی کنند و اصطلاحا به آنها سرزمینهای قهوه ای می گویند بسیار است لذا این سرزمینهای قهوه ای بهترین زمینه برای مشارکت سرمایه گذار خارجی است که باید توسط مسوولان هر استان احصا شوند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طی سالهای اخیر حمایت از صنایع کوچک که بیش از 90 درصد صنعت استان را تشکیل می دهد بسیار کمرنگ بوده و منجر به تعطیلی یا نیمه فعال شدن آنها شده است.
سیدحسن حسینی افزود: در دوران پساتحریم پس از خروج از رکود اقتصادی باید به صنایع کوچک و متوسط توجه بیشتری شود که این حمایت می تواند در قالبهای متعددی تعریف شود.
بیست و چهارمین اجلاس سراسری روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت استانهای کشور با حضور رییس خانه صنعت ایران و مسوولان اقتصادی خراسان رضوی در محل نمایشگاه دائمی بین المللی مشهد برگزار شد.
7489/1858



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن