تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اتاق بازرگانی آلمان: برلین ارزش بازرگانی با ایران را به 10 میلیارد یورو می رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس اتاق بازرگانی آلمان: برلین ارزش بازرگانی با ایران را به 10 میلیارد یورو می رساند تهران – ایرنا - «اریک شوایتزر» رییس اتاق بازرگانی آلمان، گفت که کشورش قصد دارد تجارت با ایران را در کوتاه مدت به 5 میلیارد و در میان مدت به 10 میلیارد یورو افزایش دهد.


به گزارش تارنمای گمرکی «کاستمز دی»، شوایتزر که همراه با وزیر اقتصاد و انرژی آلمان به ایران آمده بود، امروز به روزنامه «اوستورینگر زایتونگ» گفت: سفر وزیر اقتصاد آلمان تنها شش روز پس از توافق هسته ای به ایران، نشانه ای امیدبخش برای اقتصاد آلمان است.
وی با یادآوری اینکه ارزش بازرگانی میان تهران و برلین در سال 2005 میلادی، 5 میلیارد یورو بود، گفت: این میزان در سال 2014 به تنها 2.7 میلیارد یورو کاهش یافت. اما آلمان قصد دارد در کوتاه مدت به تجارت سال 2005 بازگردد و در میان مدت، بازرگانی با ایران را به 10 میلیارد یورو برساند.
«سیگمار گابریل» وزیر اقتصاد آلمان در ایران به خبرنگاران گفته بود: شرکت های آلمانی می خواهند در حوزه اقتصادی، همکاری های پایدار و دایمی با ایران داشته باشند.
آلمان در سال 1393 خورشیدی، چهاردهمین واردکننده کالاهای غیرنقتی از ایران بود. ایران سال گذشته 354 میلیون دلار کالای غیرنفتی به آلمان صادر و 2.23 میلیارد دلار کالا از آن کشور وارد کرد.
اروپام**9163 **1010



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن