تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802919260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار یزد: تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار یزد: تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شود یزد-ایرنا- فرماندار یزد گفت: باید ساز و کارهای لازم بمنظور برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان اندیشیده شود.


به گزارش ایرنا محمود شاکری شمسی روز شنبه در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به برگزاری همزمان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال جاری افزود: کلیه مراحل انتخابات اعم از ثبت نام نامزدها، تشکیل هیأت های اجرایی، بررسی صلاحیت، تبلیغات نامزدها و اخذ رأی براساس برنامه زمانبندی ارسالی از سوی وزارت کشور اجرا می شود.
وی با تأکید به اینکه کلیه مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید به قوانین و آئین نامه مربوط به انتخابات احاطه لازم داشته باشند تصریح کرد: باید قوانین و آئین نامه های مربوط به این دو انتخابات برای همه افراد دخیل در امر انتخابات تشریح تا در مواقع ضروری بتوانند نسبت به سئوالات مطرح شده، پاسخگو باشند.
فرماندار یزد گفت: براساس ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند تا در صورت نیاز مجموعه وزارت کشور به نیرو و تجهیزات در اختیار ستاد انتخابات در استان و شهرستان قرار دهند.
شاکری شمسی مستند سازی از تمامی مراحل انتخابات و ایجاد بانک اطلاعاتی را امری مهم و ضروری دانست و افزود: این کار باید با هدف شفاف سازی مراحل برگزاری انتخابات انجام شود.
وی خواستار شناسایی نیروهای توانمند، باتجربه برای حضور در عرصه برگزاری انتخابات شد و اظهار داشت: باید افرادی به عنوان اعضای هیأت های اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و ... انتخاب شوند که با پرهیز از افراط و تفریط دارای یک منش اعتدال گرایانه باشند.
فرماندار یزد بر امر آموزش برای همه دست اندرکاران انتخابات تأکید کرد و گفت: آموزش به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات است که دراین دوره به این امر بصورت ویژه پرداخته خواهد شد تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.
شاکری شمسی گفت: باید برای برنامه ریزی بهتر و مناسبتر چک لیستی تهیه و موارد و نقاط قوت و ضعف انتخابات های گذشته مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.ک/3
7537/ 6197



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن