تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعيت فعاليت انتخاباتي کارکنان کميته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
رئيس کميته امداد امام خميني (ره) اعلام کرد: ممنوعيت فعاليت انتخاباتي کارکنان کميته امداد موج - رئيس کميته امداد امام خميني (ره) با ابلاغ بخشنامه‌اي، ضمن تاکيد بر ضرورت بي‌طرفي امدادگران کميته امداد، هرگونه دخالت و فعاليت انتخاباتي کارکنان کميته امداد در سال جاري را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد پرويز فتاح در اين بخشنامه با توجه به پايان زمان استعفاي مديران دولتي جهت شرکت در دهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي و آغاز غير رسمي فعاليت تبليغاتي نامزدهاي مجلس، از امدادگران و همکاران کميته امداد خواست که با در پيش گرفتن اصل بيطرفي در انجام وظايف و مسئوليت هاي خود، از ورود به جناح بندي هاي سياسي پرهيز نمايند.
در اين بخشنامه که بر اساس مصوبه هيات امناي کميته امداد صادر شده است، استفاده از هر گونه امکانات، اموال و دارايي ها و نام و نشان کميته امداد امام خميني(ره) به نفع نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي ممنوع اعلام شده است.
بر اساس بخشنامه رئيس کميته امداد، همکاري کارکنان رسمي و قراردادي تمام وقت اين نهاد در سطح استان ها و شهرستان‌ها با ستادهاي تبليغاتي کانديداها به هر نحو ممنوع بوده و بر ضرورت عدم بهره گيري از عنوان کميته امداد توسط نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي جهت جلوگيري از بروز هرگونه شائبه دخالت کميته امداد در فرآيند انتخابات تاکيد شده است.
رئيس کميته امداد در اين بخشنامه تاکيد کرده است که فرآيند توزيع هرگونه کالا و خدمات عمومي به گونه‌اي برنامه ريزي شود که حداکثر از يک ماه قبل از زمان برگزاري انتخابات تا پايان مراحل انتخابات هيچگونه توزيع گسترده کالا در ميان مددجويان صورت نگيرد.
حراست کميته امداد مکلف شده است با همکاري ادارات کل حقوقي و بازرسي اين نهاد، افراد خاطي را شناسايي و به هيأت رسيدگي به تخلفات اداري کارکنان معرفي نمايد.
براساس گزارش سايت خبري کميته امداد، پيش از اين رئيس کميته امداد در مناسبت هاي مختلف تاکيد کرده بود هيچ امدادگري اجازه ورود و دخالت در مسائل سياسي و انتخاباتي مجلس را نداشته و در گير دسته بندي هاي جناحي و سياسي و انتخاباتي نخواهند شد؛ چرا که در اين صورت از کار اصلي که رسيدگي به محرومان است، باز خواهد ماند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن