تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803907195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی 69 میلیارد ی شهرداری خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بدهی 69 میلیارد ی شهرداری خرم آباد استان‌ها > لرستان - شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد، 51 میلیارد بدهی عمرانی و 18 میلیارد بدهی جاری دارد.

به گزارش موج ،يحيي عيدي بيرانوند، در حاشيه جلسه شوراي شهر در جمع خبرنگاران افزود: شهرداري خرم‌آباد، در حال حاضر 51 ميليارد بدهي عمراني و 18 ميليارد بدهي جاري دارد و پيمانکاران شهرداري، بيش از 30 سال است که در شهرداري طلب‌هاي انباشته‌شده دارند که هر چه پرداخت مي‌کنيم، اين بدهي ما به پيمانکاران به پايان نمي‌رسد.
وي افزود: پيمانکاران در هنگام شرکت در مناقصات شهرداري، مي‌دانند که ممکن است دريافت مطالبات آن‌ها، چندين سال طول بکشد، ولي؛ براي شرکت در مناقصه‌ها داوطلب مي‌شوند.
عيدي بيرانوند با بيان اين که چارت سازماني شهرداري به‌روز نيست، عنوان کرد: تراکم نيروي انساني در شهرداري بسيار بالاست، بنابراين به منظور افزايش انگيزه در مديراني که در بدنه شهرداري فعاليت دارند و نيز ارائه خدمات بهتر، بنا داشتيم که با ابلاغي تحت عنوان معاون خدمات شهري، اين نيروهاي را در پست‌هاي جديد به‌کاررفته بگيريم.
وي در رابطه با عدم اجراي صحيح سازمان تفضيلي شهرداري و صدور و ابلاغ خارج از چارت با مکاتبات مکرر، تصريح کرد: اين شهرداري باهدف تمرکززدايي و ارائه خدمات بهتر به برخي از محلات شهري که به دليل گستردگي محدوده فعاليت مناطق شهرداري، عمدتاً در چرخه خدمات‌رساني مطلوب شهرداري ناديده گرفته مي‌شدند، مبادرت به اين طرح کرده است.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ارزيابي‌هاي ميداني به‌عمل‌ آمده، نيز مؤيد موفقيت اخير طرح مذکور شده است، اين شهرداري پس از ابلاغ مصوبه شورا، به جز در مواردي، در تعدادي از نواحي که در چارت سازمان تفضيلي مصوب پيش‌بيني‌شده بود، اقدام به انحلال و لغو ابلاغ سرپرست نواحي مذکور کرده و بدين ترتيب به اجراي دقيق چارت تفضيلي مصوب پرداخته است.
وي در رابطه با نحوه اجراي واگذاري تنظيف منطقه سه شهرداري به بخش خصوصي و اعلام ليست افرادي که از ابتداي فعاليت شوراي دوره چهارم از واحد تنظيف منفک و به واحدهاي ديگر اضافه‌شده‌اند، بيان کرد: شهرداري باهدف توزيع يکنواخت و استفاده بهينه از نيروهايي که در سنوات گذشته به عنوان رفتگر در سطح منطقه يک و 2 فعاليت داشته‌اند و از عملکرد قابل‌قبولي نيز برخوردار بوده‌اند، طي نامه‌اي ادامه فعاليت آن‌ها در همين حوزه و منطقه را تأييد کرده است.
عيدي بيرانوند گفت: در رابطه با قطع اشجار واقع در گلدشت غربي، به اطلاع مي‌رساند که سازمان پارک‌ها پس از يک روند قانوني، موضوع را در کميسيون ماده 15 قطع درختان در تاريخ 14 ارديبهشت مطرح کرد که اعضاي شوراي شهر به دليل عدم‌تشخيص ضرورت قطع اشجار مزبور، صرفاً با جا به جايي و انتقال اين درختان موافقت کردند.
وي افزود: مقرر شد که سازمان همياري شهرداري‌هاي استان در فصل مناسب و با استفاده از ادوات خاص، مبادرت به جابجايي اشجار مزبور کند که متأسفانه سازمان همياري‌ها بدون در نظر گرفتن مفاد مصوبه و بدون هماهنگي اقدام به قطع درختان کرده، به همين دليل شهرداري عليه سازمان همياري‌ها به طرح دعوي و شکوائيه پرداخته است و در حال حاضر نيز پرونده مذکور در دادگستري در حال بررسي و در انتظار صدور رأي است.
شهردار خرم‌آباد در پاسخ به سؤالي مبني بر وجود ابهام در قرارداد شهربازي کيو، عنوان کرد: سازمان پارک‌ها و فضاي سبز، موضوع واگذاري و اجراي آن را پس از طي روال قانوني، 2 بار از طريق مزايده عمومي صورت داده که در بار اول با وجود تعيين برنده مزايده، به دليل ايراد شورا به پايين بودن نرخ کارشناسي، آن را نپذيرفتند که اين شهرداري ناگزير به تعيين قيمت جديد پايه کارشناسي کرده که موضوع تعيين برنده جديد با بازگشايي پارک‌‌ها در جلسه کميسيون معاملات به انجام مي‌رسد.
وي در رابطه با پارک معلم، تصريح کرد: به دليل ابهامات حقوقي در متن قرارداد بين شهرداري با بهره‌بردار، موضوع با شکايت شهرداري از بهره‌بردار در جريان است که خوشبختانه رأي اوليه به نفع شهرداري صادر شده، ولي؛ به دليل اعتراض بهره‌برداري در مرحله صدور رأي تجديد نظر بوده که طي چند روز آينده اعلام مي‌شود.
عيدي بيرانوند در رابطه با موضوع واگذاري شهربازي پارک دانشجو، خاطرنشان کرد: واگذاري اين مجموعه پس از طي مراحل قانوني و تعيين برنده مزايده توسط شهرداري به آقاي شير آور ابلاغ و پس از عقد قرارداد متأسفانه، نامبرده به دليل عدم سودآوري مجموعه فوق، درخواست فسخ قرارداد خود را به شهرداري داد.
وي افزود: موضوع از طريق واحد عمومي سازمان پارک‌ها جهت بررسي امکان فسخ قرارداد، پس از اخذ ضرر و زيان احتمالي شهرداري و در نظر گرفتن، ساير حقوق قانوني شهرداري در دست بررسي و اقدام است.
شهردار خرم‌آباد در رابطه با واگذاري زمين گلف زيباکنار، بيان کرد: متاسفانه شهرداري خرم‌آباد قبل از تصديق توافق‌نامه مذبور با آقاي ترابي، بهره‌بردار اين مجموعه توسط شورا مبادرت به اخذ تفاهم‌نامه کرده که به دليل عدم انجام تعهدات مندرج در متن توافق‌نامه توسط نامبرده، موضوع از طريق اداره کل تربيت بدني و دادگستري جهت بازپس‌گيري زمين مزبور در حال پيگيري است.
وي گفت: در گذشته، شهرداري منطقه يک به بخش خصوصي واگذار شد که پس از ارزيابي‌ها، به اين نتيجه رسيديم که با وجود عدم نظارت بر کار بخش خصوصي، ولي کارها به نحو شايسته‌اي پيش مي‌رود، مردم رضايت بيشتري دارند و هزينه ماشين‌آلات به‌شدت کاهش پيداکرده است، بنابراين درصدد اين بر آمديم که تنظيف منطقه يک و 2 را نيز به بخش خصوصي واگذار کنيم.
عيدي بيرانوند افزود: اداره کل استاندارد، اعلامي مبني بر تخليه تجهيزات شهربازي «کيو» به شهرداري نداشته، به محض اعلام اداره استاندارد، قبل از واگذاري شهربازي به پيمانکار جديد، پيمانکار قبلي را موظف مي‌کنيم که نسبت به استانداردسازي خود اقدام کند. -



شنبه 3 مرداد 1394 - 06:32:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن