تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804808193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طائب: هدف از تشکیل داعش ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طائب: هدف از تشکیل داعش ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است اراک- ایرنا- فرمانده قرارگاه عمار گفت: داعش ، القاعده و تکفیری ها آخرین دسیسه ها و تیر دشمن صهیونیستی برای برهم زدن اتحاد مسلمانان می باشد و تشکیل این گروهها برای تفرقه و جدایی در بین امت اسلامی است.


به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه جمعه در همایش مدافعان حرم در اراک افزود: جنگ داعش با مسلمانان عراق، سوریه و یمن که با پشتیبانی صهیونیزم جهانی انجام می شود، تنها با هدف تخریب قبور ائمه اطهار (ع) نیست بلکه برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان و ایجاد منطقه امن برای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: به هر میزان که موجودیت رژیم اشغالگر قدس با خطر مواجه شود به همان میزان حامیان پنهان آن مجبور می شوند وارد میدان شوند که این مهم در ماجرای یمن قابل مشاهده است.
فرمانده قرارگاه عمار افزود: امروز برای کسی پنهان نیست که جریان های تکفیری داعش تبدیل به سپر دفاعی و نجات برای رژیم صهیونیستی شده است.
وی، آل سعود را مرکز تدارک نیرو برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: هرگاه کشوری در منطقه برای منافع آمریکا و انگلیس مشکلی به وجود آورده با آشوب و بحران روبرو شده است ولی در طول حکومت آل سعود، عربستان از هرگونه آشوب و بحران دور نگاه داشته شده است که این مهم نشان از گوش به فرمانی این رژیم است.
فرمانده قرارگاه عمار افزود: دشمنان اسلام در طول تاریخ با ایجاد وهابیت و دیگر فرقه ها از اتحاد و حب مسلمانان جلوگیری کردند تا بتوانند اهداف خود را دنبال کنند.
وی با یادآوری تهدید آمریکا به گزینه نظامی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که سپاه و بسیج تازه در کشور تشکیل شده بودند امام خمینی(ره) در برابر تهدید نظامی آمریکا علیه مردم ایران فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند که در طول سه دهه انقلاب همه جهانیان به این مهم پی بردند و هم اکنون که ایران با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان داخلی توانسته به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شود نیز نمی تواند کوچکترین تهدیدی برای ایران اسلامی باشد.
وی شهدای مدافع حرم را گل سر سبد شهدای تاریخ دانست و گفت: شهدای مدافع حرم فقط برای خداوند و دفاع از مرکز حب مسلمانان و امام زمان (عج) به میدان جنگ بر علیه دشمنان اسلام و داعش شتافتند و هیچ گونه دل بستگی دنیایی و مادی در آنان وجود نداشت.
طائب بیان کرد: قانون معصوم و مجری معصوم دو عامل مهم برای سعادت و کمال مسلمانان و جهانیان است که قانون معصوم تنها متعلق به خداوند و مجری معصوم نیز پیامبر و اهل بیت ایشان هستند که هر گاه مسلمانان به این دو مهم متوسل شدند توانستند بر دشمنان پیروز شوند و استقلال خود را به دست آورند.
وی ادامه داد: ادامه راه و مسیر انبیاء تنها راه سعادت و کمال مسلمانان است و هرگاه از این مسیر خارج شوند و اتحاد با مشکل مواجه شود، دشمنان بر آنان پیروز می شوند.
همایش مدافعان حرم شامگاه جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد ساعت اراک برگزار شد.ک/2
1955/6012/ 3404



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن