تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما: لازم باشد با ایران وارد جنگ می شویم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اوباما: لازم باشد با ایران وارد جنگ می شویم




رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین اظهار نظرش در مورد ایران، ابراز امیدواری کرد که مسائل باقی‌مانده با ایران از طریق دیپلماتیک حل شود، اما گفت در صورت لزوم واشنگتن حاضر است به راه‌حل‌های نظامی متوسل شود.





خبرگزاری فارس: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای، گفت واشنگتن امیدوار است که مسائل باقی‌مانده با ایران از طریق دیپلماتیک حل شود، اما در صورت نیاز هم حاضر است از روش‌های نظامی بهره گیرد.

اوباما که با شبکه بی‌بی‌سی گفت‌وگو می‌کرد، در ابتدا در مورد احتمال تقویت فعالیت‌های منطقه‌ای ایران پس از توافق هسته‌ای، گفت: «خوب، اولا به خاطر داشته باشید که ما مسیر دستیابی ایران به سلاح هسته ای را بستیم، که این اولویت اول ما بود.

 به این دلیل که اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست می‌یافت، آنوقت می‌توانست همچنان تمام مشکلات را درست کند و در عین حال با بمب هسته‌ای نیز از خود محافظت کند و چالش راهبردی به مراتب بزرگتری برای ایالات متحده، برای اسرائیل، برای متحدان خلیج (فارس) ما و برای متحدان اروپایی ما ایجاد کند.»

وی افزود: «ثانیا،‌ این درست است که در یک مذاکره و معامله‌ای شبیه به این، ایران چیزهایی به دست می‌آورد. رژیم تحریم‌ها که به امید بریتانیایی‌ها و همین‌طور چینی‌ها، روس‌ها و دیگران ایجاد کردیم، موجب شد که آن‌ها منابع بلوکه‌ شده‌ای داشته باشند. خوب آن‌ها، این منابع را بازپس می‌گیرند. بخش اعظم این منابع صرف بازسازی اقتصادشان می‌شود.»







تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن