تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798993196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت پهناي باند در کشور سه برابر شد/100 کيلومتر شبکه فيبر نوري در لرستان اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۴ب.ظ)
معاون ارتباطات زيرساخت کشور: ظرفيت پهناي باند در کشور سه برابر شد/100 کيلومتر شبکه فيبر نوري در لرستان اجرا مي‌شود موج - خرم آباد- معاون ارتباطات زيرساخت کشور گفت: 320 کيلومتر فيبرنوري در لرستان اجرا شده و بنا داريم که بنا داريم نسبت به اجراي 100 کيلومتر ديگر اقدام کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، مهدي کريمي عصر امروز در جلسه شوراي اداري که در سالن اجتماعات استانداري برگزار شد، افزود: لرستان يک استان محوري است که در همسايگي استان‌هاي ايلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختياري، همدان، مرکزي و خوزستان واقع شده است و در واقع، استان لرستان در شاهراه ارتباطي کشور قرار دارد که نقش واسط و متعادل کننده ترافيک را در کشور ايفا مي‌کند.
وي ادامه داد: در دولت يازدهم، 320 کيلومتر فيبرنوري در لرستان اجرا شده و بنا داريم که در پروژه بعدي، 100 کيلومتر ديگر نيز اجرا شود.
معاون توسعه شرکت ارتباطات زيرساخت کشور عنوان کرد: ما در شرکت‌هاي زيرساخت در لرستان، در حال تحويل سيستم‌هاي متنوعي به اپراتورها هستيم و براي يکي از اپراتورها در استان، 2.4 مگابايت در ثانيه، پهناي باند ديتا فراهم کرده‌ايم تا «تري.جي» را با کيفيت مطلوب به مردم بدهند.
کريمي با بيان اينکه پهناي باند در خرم‌آباد و بروجرد به 90 گيگابيت مي‌رسد، تصريح کرد: در حوزه زيرساخت شبکه انتقال، درصدد اين هستيم که تا قبل از پايان دولت، پنج هزار (E1)، استان را به 223 هزار برسانيم.
معاون توسعه شرکت ارتباطات زيرساخت کشور بيان کرد: شرکت ارتباطات زيرساخت که متولي شرکت مادر مخابراتي در کشور است اقداماتي از قبيل برقراري ارتباطات بين‌الملل و بين استاني، شبکه اصلي فيبرنوري، شبکه انتقال و ايستگاه‌هاي زمين‌ ماهواره‌اي را در حوزه فعاليت‌ اين شرکت گنجانده شده است.
وي افزود: اگر زيرساخت‌هاي ارتباطي لازم ايجاد شود، اميد مي‌رود که رونق کسب و کار ديجيتالي با سرعت بيشتري در کشور شکل بگيرد.
معاون ارتباطات زيرساخت کشورعنوان کرد: از ابتداي فعاليت دولت يازدهم تاکنون، شبکه فيبرنوري کشور از 51 هزار به 56 هزار و 500 کيلومتر افزايش يافته است.
وي با اشاره به اجراي پروژه تلاش در کشور، خاطرنشان کرد: به‌واسطه اجراي پروژه «تلاش»، ظرفيت انتقال نوري کشور از 450 هزار به يک ميليون و 300 هزار افزايش يافته است، يعني 2.5 برابر شد و درصدد اين هستيم که اين رقم تا پايان سال به چهار ميليون افزايش يابد يعني شاهد رشد، 2.6 برابري باشيم.
کريمي با اشاره به افزايش سه برابري ظرفيت پهناي باند در کشور، بيان کرد: شبکه پهناي باند بين‌الملل و پهناي باند اينترنت، 700 گيگ بوده که در حال حاضر به 207 گيگ افزايش يافته است.
وي تصريح کرد: در حوزه شبکه «آي.پي» کشور، ظرفيت 620 بيت ابتداي آغاز به‌کار دولت يازدهم به 2 هزار و 40 گيگ افزايش يافته است و رشد 2.4 درصدي حاصل شده است که اميد است تا پايان سال اين رقم به چهار هزار گيگابيت در ثانيه برسد.
وي معاون ارتباطات زيرساخت کشور با بيان اينکه درصد سهم ترافيک داخلي از کل ترافيک کشور، از 10 درصد به 40 درصد افزايش يافته است، گفت: در اکوسيستم حوزه «آي.پي» کشور، سهم ترافيک داخل با وجود افزايش پهناي باند، از 10 درصد به 40 درصد رسيده و اميد است که با ايجاد شبکه ملي ارتباطات، در پايان دولت يازدهم،سهم ترافيک داخلي به بيش از 80 درصد برسد.
وي افزود: يکي از اقدامات بسيار مهم شرکت توسعه ارتباطات زيرساخت، کاهش سهم ظرفيت ترافيکي بين‌المللي از يازده و نيم درصد به 8.5 درصد بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن