تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802757307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار زنجان اعلام کرد: 5 هزار میلیارد ریال درآمد پیش بینی شده استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار زنجان اعلام کرد: 5 هزار میلیارد ریال درآمد پیش بینی شده استان استان‌ها > زنجان - استاندار زنجان با اشاره به ابلاغ بودجه استان اعلام کرد: مجموع درآمدهای پیش بینی شده استان در سال جاری 5 هزار و 693 میلیارد ریال است.


به گزارش خبرآنلاین، جمشید انصاری در این رابطه بیان کرد: اعتبارات عمرانی ابلاغی در حدود 405 میلیارد تومان است که از این میزان 160 میلیارد تومان برای طرح ها و پروژه های ملی و 94 میلیارد تومان برای طرحهای استانی ویژه یا همان ملی استانی است.
وی سهم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان را 90 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان نمود و افزود: 53 میلیارد و 400 میلیون تومان به عنوان اعتبارات ماده 180 برای ایجاد تعادل و توازن منطقه ای در نظر گرفته شده است.
انصاری اعتبارات هزینه‌ای برای 24 دستگاه‌ اجرایی را 134 میلیارد تومان عنوان نمود و گفت: اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اصلی استان از جمله همه دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و برخی دستگاه های دیگر به صورت ملی تامین می‌شود.
مقام عالی استان در ادامه خاطر نشان کرد: بودجه تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته کاهش و اعتبارات ردیف های ملی و ملی استانی شده ، 32 درصد رشد یافته است. استاندار زنجان درباره نرخ بیکاری استان گفت: طبق گزارش آمار ایران وضعیت نیروی کار استان در 12 ماهه سال93 قابل قبول می باشد. وی نرخ بیکاری کشور را در حدود10.6 و استان را 9.8 درصد عنوان کرد و افزود: استان زنجان از جهت پایین بودن نرخ بیکاری استان نهم کشور است. استاندار زنجان نرخ مشارکت اقتصادی استان را 38.1 و متوسط کشوری 37.2 درصد اعلام کرد و افزود: نرخ مشارکت زنان استان 12.4 درصد بوده در حالی که این رقم در کشور 12 درصد است. به گفته استاندار زنجان نرخ بیکاری زنان در کشور 19.7 و در استان 13 درصد معادل دو سوم نرخ بیکاری کشور است که این امر نشان می دهد فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتری در اختیار زنان استان زنجان قرار گرفته است. استاندار زنجان از تدوین راهبردهای توسعه‌ای استان در حوزه‌های مختلف با اتاق فکر خبر داد و افزود: برنامه راهبردی حوزه‌های خدمات، گردشگری و اجتماعی، آب و کشاورزی، صنعت و معدن، عمران و مدیریت شهری و فرهنگ نهایی شده و طی ماهه های آینده منتشر و به نظر صاحبنظران خواهد رسید.
تاکید استاندار زنجان بر توسعه زیرساخت های خدمات الکترونیکی
استاندار زنجان در هفتمین جلسه ستاد دولت الکترونیک استان افزایش زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی را فرایندی تدریجی عنوان کرد و گفت: با وجود محدودیت هایی که در نظام اداری کشور وجود دارد امکان فراهم کردن زیرساخت ها برای ارائه خدمات کلیه دستگاههای اجرایی وجود ندارد.
جمشید انصاری افزود: این روند باید بصورت گام به گام انجام شود که در این خصوص دستگاههایی که بیشترین ارتباطات مردمی را دارند در اولویت می باشند.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه ای که بتواند پاسخ استعلامات را در کوتاهترین زمان ممکن بصورت الکترونیکی ارائه نمایند از جمله اهداف ستاد است و لزوما بدنبال ارائه کلیه خدمات بصورت آنلاین نیستیم.
انصاری عدم وجود بانک های اطلاعاتی جامع در دستگاههای اجرایی و طولانی بودن فرایند پاسخگویی دستگاهها را از موانع ایجاد شبکه الکترونیکی استعلامات دانست و افزود: فرایند ارائه استعلامات بصورت الکترونیکی را می توان از تعداد محدودی دستگاه اجرایی که دارای بانک اطلاعاتی کامل هستند و خدمات مستقیم و قابل ارائه دارند آغاز نموده و به مرور به سایر دستگاههای اجرایی تکلیف کرد.
وی ایجاد اصلاحات ساختاری در روند رسیدگی به مراجعین دستگاههای اجرایی را در تسریع رسیدگی موثر دانست و گفت: ساختارها باید به گونه ای تعریف شود که ارائه پاسخ سریع به مراجعین با منافع دستگاه اجرایی مرتبط باشد تا مدیران برای پاسخگویی سریع احساس نیاز نمایند. استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری ها از جمله دستگاه هایی هستند که بیشترین ارتباطات مردمی را دارند، گفت: برای تسریع و مکانیزه نمودن ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداریها کمیته بررسی و برنامه ریزی ایجاد شود. وی افزود: این کمیته با اعضایی بسیار محدود ظرفیت ها و خدمات الکترونیکی فعال کلیه شهرداری های استان را شناسایی و برنامه 2 ساله ای برای توسعه این خدمات ارائه کند.

کلید واژه ها: استان زنجان -




پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 12:55:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن