تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815154078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خود باوری شرط اصلی موفقیت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار کرمان: خود باوری شرط اصلی موفقیت است خبرگزاری پانا: فرماندار کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان با اشاره به کسب مدال طلای جهانی آریا حلاوتی دانش آموز کرمانی مدرسه علامه حلی ناحیه یک گفت:خود باوری شرط اصلی موفقیت است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير ساعت 11:08

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا،جلسه با حضور آریا حلاوتی دانش آموز دبیرستان متوسطه دوره دوم علامه حلی ناحیه یک و دارنده ی مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی و خانواده ی وی برگزار شد.
توحیدی فرماندار کرمان ضمن تبریک این موفقیت به ناحیه یک گفت : این موفقیت بیانگر توان و پتانسیل بالای دانش آموزان کرمانی است که اگر خود باوری در آنها تقویت شود قطعا تعداد شرکت کنندگان افزایش می یابد و در نتیجه کرمان می تواند به عنوان یکی از قطب های المپیاد کشوری انتخاب شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش کرمان افزود: قطعا یک سری اشکالات و کمبود ها وجود دارد و لازم است که مسئولین استانی ضمن همیاری و همکاری در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش زمینه را برای پیشرفت وترقی دانش آموزان نخبه کرمانی فراهم آورند.
در ادامه زنگی آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان این موفقیت جهانی و ارزنده را در درجه ی اول لطف خداوند وسپس تلاش و پشتکار دانش آموز خانواده و همه ی عوامل دست اندر کار دانست.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان تصریح کرد : در جهان امروز که دنیای رقابت است ، کسی موفق است که از فرصتهایی در اختیار حد اکثر استفاده را ببرد چرا که آنچه فراتر از هوش و زکاوت جواب می دهد پشتکار ، تلاش و کوشش فرد است .
آریا حلاوتی دانش آموز طلایی المپیاد جهانی ریاضی در این جلسه گفت: مهمترین دستاورد شرکت در اینگونه المپیاد ها اراده و اعتماد به نفسی است که فرد به دست می آورد و تجربه ای است که می تواند در موفقیت های آینده ی فرد و زندگی فردی و اجتماعی او تاثیر گذار باشد.
حلاوتی افزود : متاسفانه سهم شهرستانها در المپیاد های علمی کشوری بسیار اندک است و المپیاد ها معمولا تهران محور برگزار می شود که باید مسئولین استانی در جهت رفع این مشکلات اقدام نمایند چرا که استعداد های بسیار خوبی در شهرستانها است که اگر به آنها بها داده شود و برای بارور ساختن آنها وقت گذاشته شود نتیجه ی خیلی بهتری خواهیم گرفت.
 
گفتنی است در این جلسه با اهداء لوح تقدیر از سوی فرمانداری ، آموزش و پرورش ناحیه یک ، شهرداری کرمان و دبیرستان علامه حلی از موفقیت بی نظیر آریا حلاوتی تقدیر شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن