تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسسه آموزش عالی منطقه ای آب در ایران تاسیس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: موسسه آموزش عالی منطقه ای آب در ایران تاسیس می شود تهران - ایرنا- موضوع ایجاد موسسه آموزش عالی منطقه ای آب در ایران با حضور رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران و مسوولان وزارت نیرو به بحث و بررسی گذاشته شد.


به گزارش ایرنا از دبیرخانه کمیسیون ملی یونسکو در ایران، نشست مشترک دکتر علیرضا دائمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو، دکتر سعداله نصیری قیداری سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران، استر کیش لاروش رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و دکتر شرقی نماینده دانشگاه شهید بهشتی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون تاسیس موسسه آموزش عالی آب تشکیل شد.
ایجاد این موسسه که در پی سفر مدیرکل یونسکو به ایران و در نشست با وزیر نیرو پیشنهاد شده بود، فرصت خوبی خواهد بود تا ایران با داشتن متخصصان آب بتواند توان علمی آبی کشورهای منطقه را بالا ببرد.
در این نشست سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران، راهنمایی های لازم را برای تاسیس موسسه آموزش عالی منطقه ای آب از طریق وزارت علوم ارائه کرد که در دستور کار پیگیری قرار گرفت.
علمی**1055**1440



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن