تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803983857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم: ضرب شست توفان به مدیریت بحران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام جم: ضرب شست توفان به مدیریت بحران تهران- ایرنا- روزنامه جام جم در شماره روز سه شنبه سی ام تیر نوشت: توفان بازهم تهران را غافلگیر کرد؛ چه مردمی که کلافه از گرمای 28 تیر از خانه هایشان بیرون زده بودند تا ساعاتی را مهمان پارک ها و فضاهای سبز داخل و حاشیه شهر باشند، چه مسوولانی که با پیش بینی های قبلی هواشناسی مبنی بر وقوع توفان، تمهیدات لازم را برای مقابله با خسارت های احتمالی آن اندیشیده بودند.


این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان جمع بندی مذاکرات از ایستگاه شورای امنیت گذشت، آورد: با صدور قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد در نیویورک و تایید جمع بندی مذاکرات ایران و 1+5 از سوی وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، گام دیگری برای عملیاتی شدن مذاکرات هسته ای وین برداشته شد، هرچند حالا برای آغاز روند اجرای این توافق، نگاه ها به تهران و واشنگتن دوخته شده تا نتیجه بررسی این توافق در ایران و آمریکا، سرنوشت اجرای جمع بندی مذاکرات ایران و 1+5 را روشن کند.
روزنامه جام جم با انعکاس موضوع بایدهای حضور هیات های اقتصادی خارجی در ایران، نوشت: در حالی که پس از فروکش کردن مناقشه 12 ساله هسته ای غرب با ایران، دیروز نخستین هیات اقتصادی خارجی به ایران آمد،کارشناسان اقتصادی نکات کلیدی را در پذیرش و نوع تعامل با این هیات ها به مدیران و برنامه ریزان اقتصاد کشور گوشزد می کنند. با اعلام بیانیه مشترک ایران و گروه 1+5 در وین و روشن شدن افق رفع احتمالی تحریم ها تا پایان امسال و همچنین صدور و قرائت قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، موج سفر هیات های اقتصادی خارجی به ایران شروع شده و پیش بینی می شود تهران در هفته های آینده پذیرای شمار بیشتری از این هیات ها باشد؛ هیات هایی که به دنبال فروش کالاها و خدمات خود به ایران بوده و در فکر کسب سهم هر چه بیشتری از بازار بزرگ و بکر ایران هستند.
نبرد تیترها در پایان مذاکرات، عنوان دیگر این روزنامه است. در نخستین ساعات روز چهارشنبه 24 تیرماه جاری، هرچند رسانه های تصویری و شنیداری، خبر جمع بندی مذاکرات و صدور بیانیه مشترک را بارها تکرار کرده بودند اما تجمع خوانندگان، پای کیوسک های مطبوعات نشان می داد که خبر صِرف اقناع کننده خواننده امروز نیست و نمی تواند عطش اطلاعاتی او را برطرف کند. با روانه شدن روزنامه ها به کیوسک ها و چیده شدنشان، انتخاب برای خرید بهترین روزنامه که اطلاعات و تحلیل های کاملتر والبته بیطرفانه تری از پایان مذاکرات بدهد، سخت بود.
روزنامه جام جم با بررسی خبر شتاب زدگی «چشم اسفندیار» سریال های مناسبتی، آورد: پایتخت 4 و دردسرهای عظیم 2، پرمخاطب ترین سریال های ماه رمضان امسال بوده اند، اما این مساله به تنهایی کافی نیست تا بتوان بر موفقیت بی چون و چرای این سریال ها صحه گذاشت یا منکر پایان بندی شتابزده و شخصیت پردازی غلوآمیز پایتخت 4 و پراکندگی قصه ها و ضعف موقعیت ها در سریال دردسرهای عظیم2 شد.
این روزنامه یادداشت های «شکست غرب در ارایه چهره ای انحرافی از ایران» و «مدیریت یکپارچه برای مقابله با بحران» را به ترتیب به قلم علیرضا شیخ عطار و ابوالفضل قناعتی منتشر کرد.
روزنامه جام جم همچنین به بررسی عنوان های «رسانه ملی و ابتکار عمل جریان سازی خبری» و «سینمای کودک همچنان در تعطیلات تابستانی» پرداخت.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9131



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن