تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799024024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شورای عالی امنیت ملی و مجلس برجام را تائید می کنند/ طرف مقابل تحت تاثیر رژیم صهیونیستی و عربستان قرار نگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شورای عالی امنیت ملی و مجلس "برجام" را تائید می کنند/ طرف مقابل تحت تاثیر رژیم صهیونیستی و عربستان قرار نگیرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت استقلال فکری طرف مقابل در روند مذاکرات هسته ای گفت: برخورداری طرف مقابل از استقلال فکری پس از دو ماه، امضای توافق نامه را رقم می زند.
به گزارش نامه نیوز، صفر نعیمی رز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران با اشاره به نخستین گام توافق هسته ای که خروج ایران از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل قلمداد می شود، اظهار کرد: در روند توافق هسته ای به هیچ وجه خارج از فرمان رهبر انقلاب اسلامی حرکت نکردیم و حرکت نمی کنیم و ایشان از ابتدای قضیه با هوشیاری و هوشمندی کامل، موضوع مذاکرات هسته ای را رصد می کرد.

وی ادامه داد: در مسیر مذاکرات کار به جایی رسید که ایشان در برابر دغدغه مردم  و به اصطلاح دلواپسی تعدادی از افرادی که وابسته به جناح های مختلف بودند، فرمودند تیم هسته ای را حمایت کنید و شخصا هم از آن ها حمایت کردند. باید توجه داشته باشیم که موضوع به صورت برجام به معنای برنامه جامع اقدام مشترک درآمد که بیانیه آن به صورت مشترک برای تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران و 1+5 منتشر شد.

نعیمی رز اظهار کرد: طبق این برنامه مقرر شد که این بیانیه در شورای عالی امنیت ملی و سپس در مجلس تصویب شود و در این روند آن ها هم بیانیه را برای شورای عالی خودشان و سازمان ملل ببرند. همچنین مدت زمانی دو ماهه برای امضای این توافق پس از تصویب این بیانیه در جمهوری اسلامی ایران و در سازمان ملل متحد پیش بینی کردند که این توافقات عملی و اجرایی شود. بنابراین هر اتفاقی در این مسیر می افتد در راستای رسیدن به مرحله اجرایی مورد نظر طی مدت 4 ماه است.

نماینده مردم آستارا در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:  پیش بینی می کنم که شورای عالی امنیت ملی بیانیه را تایید کند و به سرعت مجلس هم تایید خواهد کرد. دلیل تایید شورای عالی امنیت ملی و مجلس به این معنا است که جمهوری اسلامی ایران تاثیر پذیر از رژیم و یا دولتی نیست که پای تعهدات خود را امضا نکند و یا بر آن ها پایبند نباشد، نگرانی ما از طرف مقابل است چون آن ها تاثیرپذیر از رژیم صهیونیستی ، عربستان و هم پیمانان اروپایی شان هستند.

وی تصریح کرد: اگر طرف مقابل مستقل فکر کند، استقلال خود را حفظ کند و از حواشی و جوانب تاثیر نپذیرد، به طور حتم این توافق نامه بعد از گذشت دو ماه امضا می شود و نهایتا پس از گذشت 4 ماه اجرا و نهایی می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: به کشورهای مقابل توصیه می کنم که سر از عناد، دشمنی و ستیز با جمهوری اسلامی ایران و ایران هراسی و مسائلی از این قبیل بردارد، تحت تاثیر رژیم نامشروع صهیونیستی و آل سعود خبیث و هم پیمانان اروپایی شان قرار نگیرند تا این اقدام که در حقیقت اقدام مشترکی برای مصالح و منافع عموم مسلمانان و عموم کشورها است، شکل بگیرد و صورت نهایی پیدا کند.

نعیمی رز همچنین درخصوص آثار و پیامدهای لغو 6 قطعنامه اخیری که ضد ایران به تصویب رسیده بود، تصریح کرد: تعدادی از افرادی که در کشورمان هستند حتی فتوا به برگزاری جشن دادند و درحقیقت  افرادی که می خواستند جشن بگیرند، مشوق و ترغیب کننده آن ها بودند، این افراد اشتباه کردند چون کشور آمریکا و هم پیمانانشان باید جشن بگیرند زیرا ما چندان مشتاق به همکاری و همراهی با آنان نبوده، نیستیم و نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در روند مذاکرات مصالح نظام را در نظر گرفتیم البته در این وادی نباید فکر کنیم برداشتن تحریم ها تنها به نفع جمهوری اسلامی ایران است، زیرا کشورهای دنیا نیز از برداشته شدن و لغو تحریم ها بهره مند خواهند شد به این معنا که دروازه های دنیا به روی همدیگر گشوده می شود و دغدغه ها و دلواپسی های موجود در حاشیه حذف می شود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: از نتایج دیگر این توافق نامه این است که امنیت خاطر برای همه به وجود می آید و دنیا به این نتیجه می رسد که ایران دنبال حسن همجواری، همزیستی مسالمت آمیز و روابط متقابل است.



منبع: جماران


۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن