تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت مصدومان حوادث سیل و طوفان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: آخرین وضعیت مصدومان حوادث سیل و طوفان اعلام شد ایلنا: سخنگوی اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان حوادث سیل و طوفان در سراسر کشور را تشریح کرد.
 آخرین وضعیت مصدومان حوادث سیل و طوفان اعلام شد

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه سیل و طوفان گفت: در مجموع 84 نفر در سیل و طوفان یکشنبه‌شب در سراسر کشور مصدوم شدند که این افراد در 27 شهرستان دچار حادثه شده بودند. وی گفت: از این تعداد مصدومان 29 نفر مربوط به تهران است که 16 نفر آنها توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و 13 تن دیگر خودشان به مراکز اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده بودند. خالدی خاطرنشان کرد: 12 نفر نیز در استان البرز و 19 نفر در استان مازندران دچار حادثه شدند و مابقی مصدومان نیز مربوط به شش استان دیگر حادثه دیده است. به گفته خالدی، دو تن از حادثه‌دیدگان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و مابقی وضعیت خوبی دارند. سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آماده‌باش اورژانس در طرح تابستانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام چهار روز تعطیلی پایگاه‌های اورژانس و اورژانس‌های مراکز درمانی در آماده‌باش بودند، امدادرسانی به مصدومان با سرعت بیشتری انجام شد، اما شرایط جوی و تاریکی شب امکان پرواز و سرویس‌دهی بالگردهای امدادرسان را سلب کرده بود. همچنین ابوالقاسم باقری مدیرکل مدیریت بحران استان البرز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: 80 خودرو آسیب‌دیده جمع‌آوری شدند و توانستیم برق و تلفن مناطق آسیب دیده را که قطع شده بود؛ وصل کنیم. اما همچنان امدادرسانی ادامه دارد.

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ ۱۵:۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن