تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799094699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها




اصول خوش‌تيپ شدن بچه‌ها در ‌مهماني‌هاي رسمي با اصولي كه خودتان از آنها پيروي مي‌كنيد، زمين تا آسمان تفاوت دارد. ما نكته‌هاي طلايي خوش‌تيپ شدن كوچولوها در ‌مهماني‌هاي رسمي را با شما در ميان مي‌گذاريم.






برترین مجله اینترنتی ایران

مجله سیب سبز: اصول خوش‌تيپ شدن بچه‌ها در ‌مهماني‌هاي رسمي با اصولي كه خودتان از آنها پيروي مي‌كنيد، زمين تا آسمان تفاوت دارد. ما نكته‌هاي طلايي خوش‌تيپ شدن كوچولوها در ‌مهماني‌هاي رسمي را با شما در ميان مي‌گذاريم.

پيراهنش چين‌ چين

چه كسي گفته بچه‌ها نمي‌توانند سراغ پارچه‌هاي توري بروند؟ به اين لباس تور نگاه كنيد! نه‌تنها دوخت چين‌دار و پفی آن را منحصر به فرد و كودكانه کرده، بلكه گل‌ زيبايي كه با رنگ لباس هماهنگ شده‌ است هم مي‌تواند نظر هر كودكي را به خود جلب كند و او را به ستاره ‌مهماني تبديل كند. پس سلیقه خودتان را کنار بگذارید و پرنسس کوچولویی فکر کنید که با اعتماد به نفس بالا  به مهمانی وارد می‌شود.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



گل‌هاي روي هدبند، هم با لباس هماهنگ هستند و هم وقتي لابه‌لاي موهاي كودك‌تان مي‌نشينند، او را زيباتر و آراسته‌تر نشان مي‌دهند.

حالا كه بازار استفاده از گل‌ها داغ است، چه اشكالي دارد كه چند عدد از آنها را هم روي كفش طلايي كه به لباس كودك‌تان حسابي مي‌آيد، بنشانيد؟


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



گل‌ها قرار نيست تنها با پارچه ساخته شوند و روي لباس و كفش كوچولوي‌تان بنشينند، يك دستبند از گل‌هاي رنگي كه كنار هم نشسته‌اند، مي‌تواند انتخاب خوبي براي استفاده از زيورآلات باشد.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!
 


دختربچه‌ها عاشق گوشواره هستند، اما وقتي شما دستبندي به اين ظرافت و زيبايي را انتخاب كرده‌ايد، بهتر است به جاي استفاده از گوشواره‌هاي بزرگ، با يك گل كوچك ميخي گوش كودك‌تان را بياراييد.


خداحافظ كت و شلوار

رنگ‌هاي شاد و چهارخانه‌هاي روشن مي‌توانند انتخابي خوب براي پسربچه‌ها باشند؛ اما اين چهارخانه‌هاي روشن كه در هر فروشگاهي سر و كله‌شان پيدا مي‌شود، نبايد انتخاب شما را محدود كنند. اگر مي‌خواهيد كودك‌تان كمي رسمي‌تر در ‌مهماني حاضر شود و علاقه‌اي به محدود كردنش با كت و شلوار‌هاي دست‌و پاگير نداريد، چنين تركيبي را انتخاب كنيد.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



شايد نخ قرمزي كه روي شلوار دوخته شده در نگاه اول چندان به چشم بيننده نيايد، اما وقتي يك ساعت قرمز و طوسي را انتخاب مي‌كنيد به بيشتر به چشم آمدن رنگ قرمز كمك‌مي‌كنيد.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



میزان تيرگي طوسي را با يك شلوار جين روشن كه دوخت‌هاي رنگي دارد بگيريد.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



لژ سفيد اين كفش نمي‌گذارد پسرتان تيره‌پوش به نظر برسد. اين كفش راحتی زيبا به فرزندتان اجازه مي‌دهد در كنار بچه‌هاي ديگر جمع حسابي جنب و جوش داشته باشد.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!




پري كوچولوي دريايي

كمتر دختري است كه بتواند در برابر پوشيدن لباس‌هاي صورتي مقاومت كند. اگر به يك ‌مهماني رسمي دعوت شده‌ايد، يك پيراهن حرير صورتي كه به خاطر دوخت خاصش، سادگي پارچه‌هاي تك رنگ حرير را ندارد، مي‌تواند انتخاب خوبي براي‌تان باشد. انگار كوچولوي شما زير اين لباس پولك مانند، يك پري دريايي شده و قرار است چشم همه مهمان‌ها را به خود خيره كند. براي پري‌دريايي كوچك شما چه انتخابي بهتر از اين كفش‌هاي پولكي.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



گل خوش‌رنگ اما آرامش بخش روي كفش‌ها هم باعث مي‌شود تك‌رنگ بودن پيراهن چندان توي چشم نيايد. اگر اين تركيب را انتخاب كرده‌ايد، موهاي دختر كوچولوي‌تان را باز بگذاريد و به جاي استفاده از انواع گل سر، به اين تل مليح و ساده اكتفا كنيد. همين گل‌هاي شيشه‌اي براي رسمي كردن اين انتخاب مي‌توانند كافي باشند.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



شوموس گومبولی‌های مجلسي!




معجزه بادي‌هاي دكمه‌دار

اگر پسرتان هنوز نمي‌تواند بايستد و تنها چهار دست و پا راه مي‌رود، در انتخاب پيراهن و تي‌شرت مناسب او دقت بيشتري به خرج دهيد. پيراهن‌ها و تي‌شرت‌هاي زير دكمه‌داري كه با حركات او از شلوار بيرون نمي‌آيند، مي‌توانند انتخاب خوبي براي كوچولوي شما باشند. به اين تركيب نگاه كنيد. در ظاهر يك پيراهن معمولي مي‌بينيد، اما طراح اين لباس تنها ظاهر يك پيراهن را به نمايش گذاشته و با وصل كردنش به بادي اجازه شلخته شدن ظاهر كوچولوي‌تان را به او نمي‌دهد.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



براي انتخاب يك ست رسمي براي نوزاد يا كودك نوپاي‌تان سخت نگيريد. او حتي با يك لباس جين هم مي‌تواند خوش‌تيپ به نظر برسد، مخصوصا وقتي اين لباس با يك پاپوش راحت و زيبا و يك كلاه خوش‌رنگ هماهنگ شود.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



شوموس گومبولی‌های مجلسي!




آداب كودكانه  شيك بودن

راحتي در خط مقدم

زيبايي مهم است، اما نبايد به‌خاطر زيباتر شدن كودك‌تان آرامش او را بگيريد. كودكي كه كفش‌هايش عذابش مي‌دهد، زرزري‌هاي پيراهنش تنش را مي‌زند و پاپيون روي گردنش آزارش مي‌دهد، نمي‌تواند در ‌مهماني لبخند به لب داشته باشد. كودك اخمويي كه زيباترين لباس را به تن كرده، نمي‌تواند نظر هيچ كسي را به خود جلب كند.


شوموس گومبولی‌های مجلسي!



بي‌خيال همرنگي شويد

همرنگي و كمك گرفتن از يك طيف رنگي مي‌تواند ظاهر كودك‌تان را زيبا كند، اما اين تنها راه براي زيبا شدن كودك‌تان نيست. از اينكه به تركيبي كه اصول همرنگي در آن رعايت شده يك رنگ شاد و متفاوت اضافه كنيد، نترسيد. براي مثال اگر از طيف آبي استفاده كرده‌ايد، مي‌توانيد با يك سرخابي زيبا به آن جان دهيد و همچنان كودك‌تان را به‌عنوان يك شيك‌پوش كوچولو معرفي كنيد.

فصل‌شناس باشيد

آراستگي معنايي مطلق ندارد؛ اينكه كودك شما تا چه اندازه شيك به نظر برسد، بستگي زيادي به فصل دارد. اگر معتقديد كفش ساق‌دار كودك‌تان به پايش مي‌آيد و او هم شكايتي از گرماي آن كفش نمي‌كند، نمي‌توانيد در اواخر بهار آن را براي پوشش كودك‌تان انتخاب كنيد حتي اگر فرزندتان احساس گرما نكند؛ اين انتخاب اشتباه مي‌تواند زيبايي ظاهرش را زير سوال ببرد.

جزئيات را به‌رسميت بشناسيد

دكمه‌هاي لباس، بند كمر شلوار، دوخت روي پارچه و جزئياتي از اين دست همه مي‌توانند در آراسته شدن كودك شما سرنوشت‌ساز باشند. نگوييد كسي نمي‌بيند و متوجه اين جزئيات نمي‌شود؛ اگر شما آنها را مي‌بينيد، بايد اطمينان داشته باشيد كه ديگران هم اهميت‌شان را احساس مي‌كنند.







تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن