تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804242868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به نقل و انتقالات تیم‌های مشهدی در لیگ برتر/ هندوانه‌های در بسته مشهدی!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نگاهی به نقل و انتقالات تیم‌های مشهدی در لیگ برتر/ هندوانه‌های در بسته مشهدی! استان‌ها > خراسان رضوی - با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر، پرونده جذب بازیکن توسط پدیده و سیاه‌جامگان ابومسلم برای لیگ پانزدهم بسته شد.


مسعود حکم‌آبادی؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر، پرونده جذب بازیکن توسط پدیده و سیاه‌جامگان ابومسلم برای لیگ پانزدهم بسته شد.
سیاه‌جامگانِ ابومسلمِ «خراسان»؟
تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم برای فصل جدید چندین بازیکن از لیگ گذشته را حفظ کرده، اما دقیقا در همان پست‌ها دست به جذب بازیکنان بزرگتری زده که کار را برای جوان‌های قدیمی تیم سخت می‌کند.
خطیبی برای بستن تیمش وقتی دستش از بستن قرارداد با امثال بادامکی، دهنوی و حقیقی کوتاه ماند راه جذب ستاره را رها و به دنبال بازیکنان باانگیزه و جوان رفت؛ اما آن‌چه مسلم بود او در این طیف بازیکنان، با افرادی جز کسانی که در تیم‌های آذری توپ می‌زنند آشنایی نداشت؛ چه اینکه همکاران آذری‌اش بهترین معرف برای این بازیکنان به تیم خطیبی بودند، به این ترتیب شاید نام برخی از بازیکنان جذب شده توسط خطیبی برای خیلی‌ها ناآشنا باشد، اما احتمالا گذر زمان پاسخ قانع‌کننده‌ای برای منتقدین فصل نقل و انتقالات سیاه‌جامگان داشته باشد.
خطیبی در ابتدای ورودش به مشهد به تماشای فیلم‌های فصل گذشته سیاه‌جامگان نشست تا مهره‌های موردنیازش را در این تیم نگه دارد، به این ترتیب او در خط دروازه محمدحسن عین افشار را حفظ کرده و محمد ناصری از گسترش فولاد و دژان باندوویچ از لیگ بوسنی را جذب کرده تا هر 3دروازه‌بان برای سنگربانی مشهدی‌ها کار سختی داشته باشند.
در خط دفاعی مشهدی‌‌ها اما، خطیبی، بهروز افشار و امین عباسی از مهره‌های اصلی سیاه‌جامگان در فصل گذشته را حفظ کرده و میلان یووانویچ، سعید مهدی‌پور، مهدی رستمی و امیر تیزرو را جذب کرده است؛ در کنار این‌ها بازیکنانی جوانی مثل محمدرضا بازاج، سعید واسعی، رضا شربتی و امیرحسین صدقی نیز در این تیم حاضر هستند.
یک خط جلوتر از این‌ها؛ سالار افراسیابی از جمع پارسالی‌های مشهدی در تیم ماندگار شده و احمد میرکامدار را برای پست هافبک دفاعی به خدمت گرفته است، علیرضا نقی‌زاده هم با قابلیت حضور در چنین پستی از گسترش فولاد به مشهد آمده تا پستی که تقریبا حضور رضا حقیقی ستاره پیشین پرسپولیس در آن قطعی شده بود حالا پر از صاحب باشد.
کمربند میانی تیم خطیبی اما، شاید پر‌قدرت‌ترین بخش تیمش باشد، رنان داسیلوای برزیلی که امسال حتما سورپرایز خوبی برای لیگ برتری‌ها خواهد بود در این خط هنرنمایی خواهد کرد و مصطفی احمدی و سجاد رهبر از شهرداری تبریز و امید سینک از استقلال اهواز خواهند توانست در این پست خودی نشان دهند.
خط پرترافیک حمله مشهدی‌ها اما امسال محل قدرت‌نمایی سیاه‌جامگان به حریفان است؛ رضا عنایتی 39ساله هنوز در اوج آمادگی بدنی قرار دارد و در کنار او محسن دلیر حتما روزگار خوشی در لیگ پانزدهم خواهد داشت. پیمان میری ستاره لیگ دسته اول در دو سال گذشته و فرزاد زامهران بازیکن تکنیکی مشهدی‌ها در فصل قبل هم امسال خودشان را آماده کرده‌اند تا در جمع مشکی‌پوشان بدرخشند.
آن‌چه از نگاه به ترکیب مشهدی‌ها بر می‌آید، حضور جمع کثیری بازیکن آذری‌زبان در جمع آن‌هاست؛ دلیر، مهدی‌پور، رهبر، احمدی، کامدار، نقی‌زاده به همراه کادر فنی تمام تُرک از سویی جای نگرانی برای مشهدی‌ها دارد و از سوی دیگر باعث می‌شود شناخت خطیبی روی همشهریانش، سیاه‌جامگان ابومسلم را به سمت موفقیت سوق دهد.
پدیده‌های غریبه!
پدیده اما امسال با 2آشپز، تیمش را آماده کرد. علیرضا مرزبان که تقریبا شاکله اصلی تیم را بسته بود از جمع مشهدی‌ها جدا شد و به فاصله کمتر از 12ساعت، محمدرضا مهاجری روی نیمکت پدیده نشست و در اولین اقدام یکی دو بازیکن جذب شده توسط مرزبان را رد کرد؛ با این حال مهاجری هم جز بادامکی و یوسفی بازیکن سرشناسی جذب نکرد و تا با تکیه به ترکیب فصل قبل و البته بازیکنان امید و زیر 23سال راهی لیگ پانزدهم شود.
پدیده‌ای‌ها امسال هم «مجتبی روشنگر» را برای سنگربانی نگه داشته‌اند و علیرضا حیدری هم در این تیم شده است؛ روشنگر به طور کلی دروازه‌بان قابل اعتمادی است، به شرطی که در روز «صد» بودنش باشد، چون غالبا یا صفر است یا صد!
در خط دفاعی رضا ناصحی نخستین بازیکن تمدیدی مشهدی‌ها بود؛ معین عباسیان هم در این تیم ماندگار ، اما نژادمهدی با یک درآمدزایی 500میلیونی برای پدیده راهی ذوب‌آهن شد و میلان یووانویچ هم علی‌رغم تلاش پدیده به این تیم بازنگشت تا مهاجری برای تقویت این خط از تیمش دست به دامان محمود خمیسی از لیگ دسته یک، حسن جعفری از ملوان و آرام عباسی و محمدحسین مرادمند از تیم ملی امید شود. گرچه او هنوز منتظر مشخص شدن وضعیت پیکان برای ماندن یا افتادن و جذب سیاوش یزدانی مقدم از این تیم است.
کریم احمدی بازیکن مورد علاقه مهاجری در سیاه‌جامگان امسال برای حضور در خط هافبک دفاعی راهی مشهد شده تا بلکه بتواند جای خالی زوران و اکبر صادقی را پر کند، گرچه مهاجری مجبور است یکی دو بازیکن را برای حضور در این پست پرورش دهد تا یکی از کلیدی‌ترین پست‌ها در سیستم بازی مهاجری، بدون صاحب نماند!
خط میانی مشهدی‌ها اما امسال یک رهبر واقعی دارد؛ حسین بادامکی درست یک ساعت بعد از حضور برادرش در کادر فنی راهی مشهد شد و در کنار او میثم نقی‌زاده، میلاد غریبی، محسن یوسفی و احتمالا مسعود نظرزاده به میدان خواهند رفت. بنابر این تیم پدیده در خط میانی تیم باتجربه‌ای در اختیار دارد؛ اما اینکه تجربه آن‌ها امسال به کار شاگردان مهاجری خواهد آمد یا خیر را باید در طول لیگ شاهد بود.
اما در خط حمله پدیده مثل سیاه‌جامگان ابومسلم، ترافیک شدیدی پابرجاست؛ یونس شاکری احتمالا امسال مرد اول خط حمله مشهدی‌هاست، اما مهاجری بازیکنانی مثل محمد غلامی، مهدی نظری و بهادر نسیم‌اف را از دست داده است تا امسال پشت سر شاکری نگاهش به ساق‌های مهرداد رضایی و احتمالا یکی دو بازیکن امید خودش باشد. آن‌چه روی کاغذ مسلم است خط حمله مهاجری ضعیف‌ترین خط تیمی‌اش برای لیگ پانزدهم است.
به این ترتیب در قیاس پدیده با سیاه‌جامگان اصلا نمی‌شود اولویت بندی کرد و به این نتیجه رسید که کدام‌یک یارگیری بهتری داشته‌اند؛ چه اینکه سال گذشته بازیکنانی مثل نظری و نسیم‌اف که خریدشان با انتقادهای بسیاری مواجه شد، توانستند کار را برای پدیده در بیاورند و علی‌رغم تصورات، خریدهای خوبی باشند.



سه شنبه 30 تیر 1394 - 09:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن