تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار استانهاي متاثر از سيل به ۱۳ استان افزايش يافت/حادثه ديدگي بيش از ۱۰هزار تن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۲۱:۴۹ب.ظ)
شمار استانهاي متاثر از سيل به ۱۳ استان افزايش يافت/حادثه ديدگي بيش از ۱۰هزار تن موج -رييس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام آخرين گزارش عمليات امداد و نجات و افزايش استانهاي متاثر از سيل و آب گرفتگي عصر روز گذشته، گفت: تا کنون(ساعت ۲۰:۳۰ يکشنبه ۲۸ تير ماه) شمار حادثه ديدگان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر ناصر چرخ ساز با اعلام آخرين گزارش عمليات امداد و نجات سيل و آب گرفتگي عصر روز گذشته در ۱۳ استان کشور، گفت: تا ساعت ۲۰:۳۰ امروز، ۱۳ استان البرز، تهران، خراسان شمالي، زنجان، سمنان، قزوين، کردستان، کرمان، مازندران، آذربايجان غربي، اصفهان، لرستان و مرکزي از سيل و آب گرفتگي متاثر شده است.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با اشاره به آسيب ديدگي ٣٩ شهرستان و ۴۳ روستا از سيل و آب گرفتگي، اظهار کرد: بر اين اساس خدمات امداد ونجات لازم به ۶ هزار و ۳۰۰ تن از سيل زدگان ارائه شده و ۶۳۰ تن نيز از خدمت اسکان و تغذيه اضطراري بهره مند شدند.
وي با اشاره به مصدوميت ۳۵ تن از هموطنان در سيل و آب گرفتگي استان هاي کشور، عنوان کرد: بر اين اساس۱۰ تن از مصدومان به مراکز درماني منتقل شده و ۵ تن نيز به صورت سرپايي درمان شدند.
چرخ ساز با اشاره به مفقود شدن ۱۲ تن از هموطنان در سيل و آب گرفتگي ۱۳ استان کشور، گفت: بر اين اساس ۱۱ تن از هموطنان در سيجان استان البرز و يک تن در الموت استان قزوين مفقود شده اند.
وي با اشاره به تلاش هاي امدادگران براي تخليه آب از ۱۱۰ واحد مسکوني در استان هاي متاثر از سيل و آب گرفتگي، عنوان کرد: به اين منظور ۱۰۳ تيم عملياتي شامل ۴۲۰ امدادگر و نجات با به کارگيري ۱۰۳ خودروي عملياتي و ۳۹دستگاه موتورپمپ خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.
به گفته رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر در سيل و آب گرفتگي ۱۳ استان کشور ۳۰۰ تخته پتو، ۴ هزار بطري آب معدني، ۴ هزار قوطي کنسرو و ۴ هزار قرص نان از سوي جمعيت هاي استاني در ميان سيل زدگان توزيع شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن