تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمديد مهلت ترخيص وسائط نقليه توقيف شده در استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۴ب.ظ)
تمديد مهلت ترخيص وسائط نقليه توقيف شده در استان قم موج - قم- رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قم از تمديد مهلت ترخيص وسائط نقليه توقيف شده در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قم با اشاره به ابلاغيه ناجا مبني بر ترخيص وسايل نقليه به مناسبت عيد سعيد فطر، گفت: پليس راهنمايي و رانندگي استان با توجه به آمار بالاي موجودي وسايل نقليه توقيفي در پارکينگ هاي سطح استان ، تصميم گرفت که مدت زمان اين طرح را تمديد و يک دوره سه هفته اي را براي آن مشخص کند.
وي با بيان اين که تصميم پليس، آزادسازي اغلب وسايل نقليه توقيف شده در سال هاي اخير است، گفت: از 25 تا 31 تير براي آن دسته از وسائط نقليه اي که قبل از سال 1394 توقيف شده اند، از اول تا ششم مرداد براي وسائط نقليه توقيف شده در طول سال 94 و از هفتم تا دهم مرداد براي وسايل نقليه اي که متعلق به اتباع غير ايراني است، پيش بيني شده است.
سرهنگ سيد کرم الله حسيني با تأکيد بر اين که اتباع غير ايراني بايد از طريق پليس اتباع يا استانداري و فرمانداري محل، وضعيت حضورشان در استان يا شهر قم را مشخص کنند، ابراز اميدواري کرد تا پايان اين طرح، تمام وسائط نقليه اي که در سال هاي گذشته و همچنين سال جاري توقيف شده اند، آزاد شوند.
وي با اشاره به اين که در مرحله جديد آزادسازي و ترخيص خودرو و موتورسيکلت، حدود 2 هزار موتورسيکلت و 167 دستگاه خودرو ترخيص شده اند، افزود: افرادي که با مشکلات قضايي يا مسائلي از قبيل نداشتن شماره و پلاک مواجه هستند، در اين برهه زماني امکان ترخيص وسيله آن ها وجود نخواهد داشت.
سرهنگ حسيني افزود: شهروندان به منظور ترخيص وسائط نقليه خود، تعجيل نداشته باشند، حدود 21 روز براي اين کار پيش بيني شده است که اگر مردم با توجه به تقسيم بندي انجام گرفته و به ترتيب مراجعه کنند، مشکل شان برطرف خواهد شد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با بيان اين که ستاد ترخيص در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مشکلات مراجعين رسيدگي مي کند، گفت: تعداد زيادي گيت، امور ترخيص وسائط نقليه را انجام مي دهند که هر دو يا سه دقيقه، يک وسيله نقليه آزاد مي شود.
سرهنگ حسيني در پايان توصيه کرد: مردم با آرامش و حوصله مراجعه کنند تا متصديان ترخيص بتوانند در يک سير مراحل معقول، آسان و روان به آزاد سازي وسائط نقليه تمام مراجعان رسيدگي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن