تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805705470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال محدودیت تردد برای وسائط نقلیه سنگین در دو محور استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اعمال محدودیت تردد برای وسائط نقلیه سنگین در دو محور استان اصفهان استان‌ها > اصفهان - مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: برای جلوگیری از تصادفات در دو محور این استان برای وسائط نقلیه سنگین باری محدودیت تردد اعمال می شود.


 فرازد دادخواه به ایرنا اظهارکرد: تردد کلیه ناوگان باری به استثناء حاملین مواد سوختی مجهز به GIS و مواد فاسدشدنی در محورهای بادرود - کاشان - قم و نایین - انارک - خور - طبس و بالعکس از تاریخ 24 تیر تا 3 مرداد از ساعت 20 الی 6 صبح ممنوع است. وی با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات و حوادث ناگوار در محورهای یاد شده به هنگام شب و به دلیل تردد وسائط نقلیه سنگین باری اتفاق افتاده است، افزود: باتوجه به افزایش سفر در فصل تابستان و بمنظور جلوگیری از حوادث ناگوار در محورهای یاد شده، این تصمیم در جلسه روز گذشته کمیته مدیریت راهها و امور زیربنایی استان اتخاذ شد. همچنین روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با ارسال نمابری به ایرنا اعلام کرد: در آستانه سفرهای تابستانی و در نشست کمیته مدیریت راهها وامور زیربنایی استان بر اقدام فوری دستگاههای امداد رسان در تسریع وبرقراری تردد ایمن و روان تاکید شد. در این جلسه، مدیر راهداری استان اصفهان خواستار اطلاع رسانی به هنگام توسط پلیس راه و دستگاههای امداد رسان از میزان تردد وحوادث جاده ای، بین دیگر دستگاهها شد . دادخواه با اشاره به اینکه میزان تردد در محورهای استان اصفهان به دلیل مجاورت با 9 استان و قرارگرفتن در مرکز کشور بالا است، افزود: برای تسهیل در سفر و ارتقای ایمنی تردد در راههای استان می طلبد اقدماتی در راستای کاهش چشمگیر آمار تصادفات و تلفات جاده ای برداشته شود. وی همچنین از تعیین 10 نقطه برای استقرار ایستگاههای امنیت و سلامت در جاده های پرتردد استان بمنظور استراحت و توقف خودروها خبر داد و گفت: بمنظور ارتقای ایمنی جاده های استان، عملیات عمرانی در جاده های اصفهان از تاریخ 24 تیر به مدت یک هفته متوقف خواهد شد. مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان در ادامه از کلیه دستگاههای امداد رسان خواست بمنظور رسیدگی و چیدمان دستگاههای امدادرسان در محورهای پرتردد، از طریق سامانه های موجود به دیگر دستگاههای مربوطه اطلاع رسانی شود تا در صورت بروز حوادث تیم امداد در کوتاهترین زمان به محل حادثه اعزام شود. فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در این جلسه افزود: لازم است حساسیت ویژه ای ایجاد شود تا در دو بازه زمانی پایان تیر و پایان شهریور تردد ایمن و روانی در جاده های استان برقرار شود. منصور شیشه خواستار ایجاد طرح امداد ونجات در جاده ها شد و گفت: با توجه بررسی های انجام شده ایستگاههای امنیت وسلامت در کاهش تصادفات تاثیربسزایی داشته است . وی افزود: نیاز است تا کلیه دستگاههای امدادرسان در این ایستگاهها مستقر شوند زیرا اقداماتی که برای نجات افراد در جاده ها انجام می شود، بسیار مهم است. سرهنگ اصغر زارع رییس عملیات پلیس راه استان اصفهان نیز از آمادگی کامل نیروهای پلیس برای کنترل تردد در جاده های استان در دو بازه زمانی یاد شده، افزود: پلیس بصورت ثابت و سیار برای خدمت رسانی به مردم در محل های احداثی مستقر خواهد شد. استان اصفهان در مسیر تردد 9 استان کشور قرار گرفته و دارای 25 هزار کیلومتر راه همسنگ و 11هزار کیلومتر راه غیر همسنگ است.  



سه شنبه 23 تیر 1394 - 18:54:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن