تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799301439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه نمایشگاه بین المللی به صورت همزمان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سه نمایشگاه بین المللی به صورت همزمان افتتاح شد تهران - ایرنا - هفتمین نمایشگاه بین ا لمللی سنگ های تزئینی، معدن و ماشین آلات و تجهیزات، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر و بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی سرامیک و چینی بهداشتی به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.


به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، این سه نمایشگاه بطور همزمان تا اول مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهند بود.
نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی، معدن و ماشین آلات و تجهیزات با حضور 120 شرکت داخلی و 14 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، اسپانیا، کره جنوبی، ترکیه و هند برگزار شد.
مشارکت کنندگان در این رویداد محصولات خود را در زمینه تولید و فرآوری سنگ معدن، تولید مصنوعات سنگ، تولید سنگ های ساختمانی و سنگ های تزئینی و دیگر محصولات مرتبط به نمایش گذاشته اند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه بزرگ در چهار بخش اصلی اکتشاف، استخراج، فراوری و صادرات، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم گذاشتند.
آلمان، ایتالیا، انگلستان، کره جنوبی، چین، ترکیه، کویت، روسیه، برزیل و هند کشورهایی هستند که شرکت ها و نمایندگی های آنها در این نمایشگاه حضور دارند. امسال تعداد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه با رشد 60 درصدی مواجه شده است.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه تورهای بازدید از برخی معادن کشور و همچنین نشست های تخصصی و همایش های مرتبط در بخش های اکتشاف، استخراج، فرآوری، فروش و صادرات برگزار می شود.
حدود 30 درصد فضای نمایشگاه به شرکت های فعال درزمینه ساخت ماشین آلات و ابزارآلات معدنی و فرآوری اختصاص دارد. همچنین بیش از 50 درصد نمایشگاه را گروه معادن و کارخانه های فرآوری و حدود 20 درصد را مجموعه نشریات و شرکت های نمایشگاهی به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است در کشورمان 60 نوع سنگ ساختمانی و تزئینی وجود دارد که برای سرمایه گذار خارجی دارای جذابیت است و بعد از چین و هند سومین کشور در حوزه سنگ در جهان هستیم.
میزان صادرات سنگ از کشور سال گذشته 400 میلیون دلار بود اما صادرات ترکیه در صنعت سنگ 5 برابر ایران بوده است. ایران دوازدهمین کشور صادرکننده سنگ های تزئینی محسوب می شود و چین و ترکیه در رده های اول و دوم قرار دارند. بیش از 70 درصد صادرات سنگ از ایران به سنگ خام اختصاص دارد.
در حال حاضر بیش از 90 درصد تولید سنگ ساختمانی در کشور به مصرف داخل می رسد و کمتر از 10 درصد نیاز داخل از طریق واردات تامین می شود که عمدتاً به سنگ های لوکس اختصاص دارد.
در کشور 55 میلیارد تن ذخیره مواد معدنی داریم که 5.5 میلیارد تن از آن به ذخیره سنگ های تزئینی و ساختمانی مربوط است.
همچنین سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با حضور 176 شرکت داخلی و 29 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، مالزی، چین، ایتالیا، اسپانیا، ویتنام، هنگ کنگ و فنلاند برگزارشد.
در این نمایشگاه صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از شهرهای مختلف کشورمان و شرکت های خارجی گردهم آمدند تا ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر و ارائه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار بگیرند.
در این نمایشگاه و در کنار شرکت های داخلی؛ شرکت هائی از کشورهای کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند، جدید ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی،یافتن بازارهای صادراتی، معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودر رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی، شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، صادرات، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه و آشنایی با محصولات، نوآوری ها و ظرفیت های موجود در سایر کشورها برگزار شده است.
در حال حاضر بخشی از تولیدات صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر واحدهای تولیدی کشورمان به عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، کشورهای منطقه قفقاز و برخی دیگر از کشورهای افریقایی و امریکای لاتین صادر می شود.
کیفیت محصولات داخلی عرضه شده در این نمایشگاه در هر دوره برپایی آن نسبت به دورۀ قبل ارتقاء پیدا کرده هرچند که خطری که هم اکنون محصولات داخلی ما را تهدید می کند عرضه کالاهای چینی مشابه، با کیفیت های نه چندان مطلوب ولی با قیمتهای نازلتر در بازار داخلی است.
در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی سرامیک و چینی بهداشتی نیز 174 شرکت داخلی و 46 شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا، اوکراین، آلمان، بلغارستان، کره جنوبی و آمریکا حضور دارند. مشارکت کنندگان در این نمایشگاه توانمندی های خود را در گروه کالایی کاشی، سرامیک، چینی بهداشتی، مواد اولیه، رنگ و لعاب، ماشین آلات و قطعات و صنایع جانبی به معرفی و نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه بیش از تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 8 کشور دیگر جدیدترین تولیدات، تجهیزات و صنایع و تجهیزات مرتبط به این صنعت را ارائه کرده و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی (CERAFAIR-2015) امسال شاهد حضور و مشارکت 200 شرکت و واحد صنعتی داخلی و 50 شرکت خارجی از کشورهای؛ ایتالیا، اسپانیا، چین، جمهوری چک ، آلمان، هلند، بلغارستان و کره جنوبی است.
تعداد شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته، بیش از 15 درصد افزایش یافته است.
این نمایشگاه در فضائی به مساحت بیش از 32 هزار متر مربع و در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبط برپا شده است.
شناسائی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیتهای موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
همزمان با این رویداد، سمینار آموزشی با عنوان معرفی روش های طراحی و چیدمان کاشی و سرامیک ونرم افزارهای سه بعدی مربوطه در روز پنج شنبه، اول مردادماه برپا می شود.
اقتصام (2) 1574**1558



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن