تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تلاش و مديريت صحيح اقتصاد کشور را شکوفا کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۹:۲۶ق.ظ)
رئيس دانشگاه اديان و مذاهب: با تلاش و مديريت صحيح اقتصاد کشور را شکوفا کنيم موج - قم - رئيس دانشگاه اديان و مذاهب با بيان اين که اقتصاد ما با تلاش و مديريت صحيح خودمان شکوفا مي‌شود، گفت: پس از اين توافق يک سري از محدوديت‌هاي ما در دنيا برداشته مي‌شود، ولي؛ به تنهايي در کشور معجزه‌ به وجود نمي‌آورد، بلکه ما بايد با برنامه‌ريزي، مشکلات خود را حل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس دانشگاه اديان و مذاهب با بيان اين که مسأله هسته‌اي يکي از بهانه‌هاي غرب براي مانع تراشي سر راه انقلاب اسلامي بود، گفت: غربي‌ها سال‌هاي سال است که تلاش مي‌کنند ايران را به بهانه‌هاي مختلف مانند مسأله هسته‌اي، حقوق بشر و... محدود کنند.
وي با اشاره به اين که بايد تلاش کنيم که بهانه‌هاي غرب را خنثي کنيم تا اين تحريم‌ها برداشته شود، افزود: يکي از اقدامات خوب رئيس جمهور کشورمان اين بود که به ترتيب مشکلات پرونده‌هاي ايران را حل مي‌کنند تا ديگر بهانه‌اي براي غرب نباشد.
حجت الاسلام و المسلمين ابوالحسن نواب گفت: با اين توافق و تلاشي که صورت گرفت يکي از بهانه‌هاي دشمن حل مي‌شود، ولي؛ آنها بهانه‌گير هستند و بهانه کم ندارند و مطمئناً به بهانه‌گيري خود ادامه مي‌دهند.
وي با بيان اين که اقتصاد ما با تلاش و مديريت صحيح خودمان شکوفا مي‌شود، گفت: پس از اين توافق يک سري از محدوديت‌هاي ما در دنيا برداشته مي‌شود، ولي؛ به تنهايي در کشور معجزه‌ به وجود نمي‌آورد، بلکه ما بايد با برنامه‌ريزي مشکلات خود را حل کنيم.
حجت الاسلام و المسلمين نواب با اشاره به تلاشي که تيم مذاکره کننده انجام دادند، گفت: بالاترين تعبير را مقام معظم رهبري از تيم مذاکره کننده کردند که فرمودند افرادي متدين، شجاع، کاردان و دلسوز هستند که با ياري خداوند تلاش کردند و اين تلاش‌ها به نتيجه رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن