تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804156055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير از زحمات تيم مذاکره‌کننده/منکر مشکلات اقتصادي و ضعف مديريت‌ها در کشور نيستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
قاليباف: تقدير از زحمات تيم مذاکره‌کننده/منکر مشکلات اقتصادي و ضعف مديريت‌ها در کشور نيستيم موج - شهردار تهران گفت: ما منکر مشکلات اقتصادي و ضعف مديريت‌ها در کشور نيستيم و برخي نارسايي‌ها در کشور وجود دارد که زيبنده نظام اسلامي نيست و بايد برطرف شود اما نبايد اجازه دهيم بر عظمت نظام اسلامي سايه بيندازند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف شامگاه چهارشنبه در مراسم نکوداشت مرحوم عابدزاده در مهديه مشهد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان در حقيقت مقصد نيست بلکه مبدا است و ما نبايد احساس کنيم با اتمام ماه ضيافت الهي همه چيز تمام مي‌شود، بلکه بايد در طول ديگر ماه‌‌هاي سال از ضيافت اين ماه الهي بهره گيريم.
وي افزود: در جامعه براي رشد و تعاليم مان نيازمند اين هستيم که سرمايه‌هاي اجتماعي و انساني را خوب بشناسيم و به طور شايسته معرفي کنيم تا جوانان ما از اين الگوها استفاده کنند.
شهردار تهران با بيان اين که هر جامعه‌اي بدون شک در ابتداي راه بايد هويت خود را بشناسد، تصريح کرد: در جامعه ديني و جاي جاي اين مرز و بوم فرهنگ قرآني و اهل بيت (ع) متبلور است و هر حرکتي که مي‌خواهد در اين جامعه انجام گيرد بايد نشأت گرفته از فرهنگ قرآني و اهل‌بيت (ع) باشد.
قاليباف گفت: مرحوم عابدزاده يکي از سرمايه‌هاي انساني ارزشمند جامعه ماست که بايد به عنوان يک الگوي موفق به جوانان معرفي شود و صدق نيت و توکل بر خداوند از جمله ويژگي‌هاي بارز اين مرحوم بوده است.
وي تاکيد کرد: قطعاً اگر در مسير سنت الهي حرکت کنيم پيروزي ما در مسير پيشرفت تضمين شده خواهد بود.
شهردار تهران گفت: امروز خيلي‌هايمان وقتي مي‌خواهيم کاري انجام دهيم به دنبال اين هستيم تا از ظرفيت‌هاي دولتي بهره گيريم در حالي که بايد توجه کنيم که خير و برکت در کار مردمي است.
شهردار تهران با اشاره به اين که در يک نظام اسلامي بايد دو عنصر متبلور باشد و دو عنصر نيز هيچ‌گونه نشانه و يا مصداقي در نظام اسلامي وجود نداشته باشد،‌ افزود: فقر و تکاثر دو عنصري است که نبايد در جامعه اسلامي وجود داشته باشد و تعليم و تکريم هم دو عنصري است که بايد در يک نظام اسلامي متبلور باشد.
وي تاکيد کرد: مرحوم عابدزاده مصداق عيني مديريت جهادي است که با دست خالي و بدون استفاده از امکانات دولتي اقدامات بسيار ارزشمند و حرکت‌هاي بسيار بزرگ و ماندگار داشته است.
شهردار تهران اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامي، نظام مقدس جمهوري اسلامي با اقتدار در مسير مبارزه با استکبار جهاني گام بر مي‌دارد.
وي با بيان اين که ما منکر مشکلات اقتصادي و ضعف مديريت‌ها در کشور نيستيم، گفت: برخي نارسايي‌ها در کشور وجود دارد که زيبنده نظام اسلامي نيست و بايد برطرف شود اما نبايد اجازه دهيم اين نارسايي‌ها بر عظمت نظام اسلامي سايه بيندازند.
شهردار تهران ادامه داد: در 105 سال اخير چنين مذاکراتي نه تنها در ايران، بلکه در تمام جهان وجود نداشته است، چنين مذاکرات فشرده و طولاني که البته اين نشان‌ دهنده عظمت و قدرت نظام جمهوري اسلامي است.
وي گفت: اگر دشمن مي‌توانست از طريق غير مذاکره به اهداف شوم خود دست يابد هيچ‌گاه حاضر نمي‌شد پشت ميز مذاکره با جمهوري اسلامي بنشيند، حواسمان باشد اين توفيقات به برکت خون شهدا، عنايات امام زمان (عج) و آرمان‌هاي امام راحل و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حاصل شده است البته زحمات عزيزان تيم مذاکره‌کننده کشورمان که به بهترين شکل ممکن از ظرفيت انقلاب اسلامي براي عزت اسلام استفاده کردند، قابل تقدير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن