تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبحانی‌نیا: پایداری‌ها شرایط کشور را درک کرده‌اند و کمتر به اختلافات گذشته دامن می‌زنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سبحانی‌نیا: پایداری‌ها شرایط کشور را درک کرده‌اند و کمتر به اختلافات گذشته دامن می‌زنند
یک نماینده مجلس اعتقاد دارد که عزم جبهه پایداری رسیدن به وحدت با سایر گروههای اصولگرا است.
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد تمایل جریان پایداری برای وحدت با سایر گروه‌های اصولگرا به خبرنگار نامه نیوز گفت:در نظام ولایی حرف آخر را رهبری معظم انقلاب می‌زند و وقتی ما ملاحظات رهبری را داشته باشیم قطعا باید منویات رهبری در همه موارد مدنظرقرار گیرد.

وی اظهار داشت:اینکه  تا مواضع رهبری در هر موردی مشخص شود ما بخواهیم زیگ زاگی عمل کنیم و به بیراهه بزنیم و به هرکسی حرف بزنیم درست نیست و نشان می دهد در باید پایبندی به آن شعار ولایت پذیری تامل کنیم.

سبحانی نیا بیان کرد: قطعا دوستان در جبهه پایداری نیز این ملاحظات را مدنظر دارند و وقتی ببینند که وحدت چه در جریان اصولگرایی و چه در سایر موارد به نفع کشور است قطعا به این مسئله پایبند خواهند بود و آن مخالفت های که در گذشته داشته‌اند را دیگر مطرح نمی‌کنند و یا کمتر به مسائل اختلافی دامن می زنند.

وی تاکیدکرد: وقتی حجت الاسلام آقاتهرانی بر وحدت تاکید می کند به این دلیل است شرایط نظام به گونه‌ای است که باید همگان این شرایط را مدنظر داشته باشیم .

وی گفت: در حال تلاش این است که وحدت بین گروههای اصولگرا برای انتخابات مجلس دهم ایجاد شود و قطعا جبهه پایداری نیز در دل همین مجموعه است و گویا  عزمشان الان نیز بر وحدت با سایر گروههای اصولگرا است اما اینکه فردا سهم خواهی کنند و مسائل دیگر مطرح شود قابل پیش بینی نیست.

سبحانی نیا بیان کرد:برخی طیف ها ممکن است فکر کنند جایگاه بهتری دارند و به همین دلیل نیز سهم خواهی کنند ولی تا الان خیلی بحث سهم خواهی در بین طیف های اصولگرا مطرح  نشده است.




۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن