تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798336108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت و حاکمیت در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادند/ در اجرای توافق از هرگونه خدشه به حاکمیت ملی ایران جلوگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیانیه حزب ندای ایرانیان درباره توافق هسته‌ای:
ملت و حاکمیت در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادند/ در اجرای توافق از هرگونه خدشه به حاکمیت ملی ایران جلوگیری شود
اگرچه پایان تحریم‎ها و گسترش مناسبات اقتصادی و سیاسی ایران با جهان در ميان مدت مي‌تواند آثار مثبتي بر وضعيت اقتصاد ايران داشته باشد اما بايد توجه داشت كه بخش عمده‌اي از مشكلات اقتصادي ايران ساختاري است كه به دليل تحريم‌ها به وجود نيامده است و تحريم‌ها تنها با همراه شدن با بي‌تدبيري، ناكارآمدي و فساد موجود را تشديد كرد.

موافقتنامه هسته ای دستاورد ملت ایران و امیدهایی برای آینده
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب ندای ایرانیان درباره توافق هسته‌ای ایران با گروه 5+1 بیانیه‌ای صادر کرد.

مشروح این بیانیه در ادامه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
توافق ایران و 5+1 گامی بزرگ برای حل و فصل مساله هسته‌ای و عبور از بحرانی است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش داشتند برای کشور عزیزمان ایجاد نمایند. در این میان هم ملت و هم حاکمیت با تمام توان و نیرو در برابر زیاده خواهی بیگانگان ایستادند و توانستند با اراده و عزم ملی ضمن تنش‌زدایی و اعاده اعتماد بین‌المللی به ایران ، از استقلال ، حاکمیت ملی ، جایگاه تاریخی و جهانی ایران پاسداری نمایند. بدیهی است که توافق صورت گرفته عاری از نقد و ایراد نیست و لازم است در معرض نقد و داوری و سنجش ملی قرار گیرد ولی آن چنان که به نظر می‌رسد خط قرمزهای ملت ایران حتی‌الامکان در توافق رعایت شده است.

اما توافق هسته‌ای و عبور ایران از این بحران بین‌المللی ، امیدهای زیادی را نسبت به آینده ایجاد کرده است. در این راستا حزب ندای ایرانیان به عنوان یک تشکل سیاسی اصلاح‌طلب و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ملتزم به موازین و اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از توافق حاصله و نیز قدرشناسی نسبت به امنیتی که حاصل جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز است و با قدردانی از ملت ایران به خاطر 12 سال مقاومت همه جانبه در برابر فشار، تهدید و تحریم و سپاسگزاری از تدابیر مقام معظم رهبری و دولت محترم به ویژه ریاست محترم جمهوری ، وزارت امورخارجه و تیم مذاکره‌کننده ، موارد ذیل را مورد تاکید قرار می‌دهد:
 
اول: توافق دستاورد ملی  
 
توافق حاصله، دستاورد ملت ایران و برآمده از اراده ملت و نتیجه آگاهی و درایت این ملت و حماسه‌ای است که در 24 خرداد 1392 رقم زدند. هم چنین این توافق حاصل سیاست خارجی هوشمندانه و مبتنی بر عزت ملی ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و عملکرد واقع‌گرایانه دولت و درایت دیپلماتیک وزیر امور خارجه و تیم حقوقی و سیاسی همراه وی است. اگر نکات منفی هم در توافق باشد ناشی از تنش آفرین‌های افرادی غیر متعهد است که با هیاهو کشور را به مسیر افراط سوق دادند و البته ملت و دولت تلاش کردند تا برخی از این ندانم‌کاری‌ها را با پرداخت هزینه‌ای سنگین جبران نمایند و امید که چنین باشد.
 
دوم: ضرورت پاسداری کامل از استقلال و حاکمیت ملی  
 
در اجرای توافق نیز باید دقت کاملی صورت بگیرد تا از هرگونه خدشه به استقلال و حاکمیت ملی ایران جلوگیری شود، اجرای توافق هسته‌ای و تنش‌زدایی با جامعه بین‌المللی بایستی با رعایت همه تدابیر و احتیاط های لازم اجرا گردد. هم چنین رفع محدودیت های ناشی از توافق هسته‌ای در زمینه تحریم‌های تسلیحاتی و غیره را باید در خدمت بالا بردن ضریب امنیت ملی و افزایش توان دفاع ملی قرار داد تا ایران متناسب با موقعیت جغرافیایی و تاریخی و فرهنگی‌اش نقشی موثرتر از گذشته در پاسداری از صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی ایفا نماید.  
 
سوم: پس از توافق  
 
اگرچه پایان تحریم‎ها و گسترش مناسبات اقتصادی و سیاسی ایران با جهان در ميان مدت مي‌تواند آثار مثبتي بر وضعيت اقتصاد ايران داشته باشد اما بايد توجه داشت كه بخش عمده‌اي از مشكلات اقتصادي ايران ساختاري است كه به دليل تحريم‌ها به وجود نيامده است و تحريم‌ها تنها با همراه شدن با بي‌تدبيري، ناكارآمدي و فساد موجود را تشديد كرد. به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب از دولت محترم و شخص ریاست محترم جمهوری درخواست داریم تا پس از فراغت از مساله هسته‌ای ، نیرو و توان بیشتری را برای تحقق وعده‌هاي دولت در اصلاح ساختاري و در نتيجه بهبود وضعيت اقتصادي كشور صرف نمايند.
 
همچنين پس از توافق ضروري است به اين نكته توجه كنيم كه وقتي جهت حفظ منافع ملي كشور مي‌توانيم با كشورهاي متفاوت و مخالف به مذاكره بنشينيم بطريق اولي، قادر خواهيم بود با دوستان هموطن خود با ديدگاه‌هاي سياسي متفاوت جهت حفظ منافع ملي به مذاكره پرداخته و اجماع نظر حاصل كنيم.   
 
 حزب ندای ایرانیان در نیل به این موارد نیز یار و یاور دولت و ملت خواهد بود.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

اگر 20 هزار سانتریفیوژ نبود، میز وین شکل نمی‌گرفت
جمع‌بندی توافق هسته‌ای براساس مراحل قانونی ضرورت دارد
مذاکرات هسته‌ای؛ نقطه عطف تاریخی/ ملت ایران به جهانیان درس ایستادگی داد
دیپلماسی پیشرو و اجماع ملی ضامن اجرای دقیق «برجام»
پیشنهاد عارف به جریان رقیب اصلاحات برای تعامل و گفت وگو و تقویت مشترکات
توافق در مذاکرات، نشانه‌ای از وفای به عهد دولت یازدهم است




۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن