تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816614933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایداری مردم و هدایت رهبری باعث موفقیت هسته ای شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پایداری مردم و هدایت رهبری باعث موفقیت هسته ای شد خبرگزاری پانا : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهرگفت: پایداری مردم ، حمایت و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری ، تدابیر رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده باعث موفقیت در مذاکرات هسته ای برای نظام مقدس اسلامی و مردم شریف ایران شد
۱۳۹۴ جمعه ۲۶ تير ساعت 12:27

خبرگزاری پانا+پایداری مردم و هدایت رهبری

به گزارش خبرگزاری پانا ،فتح الله حقیقی در مراسم یادواره شهدای روستای درازی شهرستان دشتی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان فرزندان شایسته این نظام مقدس اسلامی با اتکال به خداوند متعال ، رهبری حکمیانه، هوشمندانه مقام معظم رهبری و فرزند شایسته انقلاب اسلامی رییس جمهوری محبوب توانستند یکی از بزرگترین موفقیت های دیپلماتیک در عرصه بین المللی را بدست آورند.
 
وی افزود: این پیروزی بزرگ موجب حیرت و شگفتی تمام جهانیان و اقتدار و عزت مندی مردم شریف ایران اسلامی ونظام مقدس اسلامی شده است.
 
معاون استاندار بوشهر یادآورشد: همه این پیروزی و موفقیت ها حاصل خون مقدس شهدا ، ایثارگری و ایستادگی خانواده معظم شهدا و پایداری مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.
 
حقیقی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران درطول 37 سال عمر مبارک خود با هدایت های ولی فقیه زمان ، اتحاد و همدلی مردم ومسئولان ، پایداری و استقامت همه مردم از 20 گردنه بزرگ و خطرناک عبورکرده است که یکی از این گردنه ها و حوادث درتمام دنیا موجب سرنگونی یک حکومت می شد.
 
وی به جنگ تحمیلی هشت ساله ، تحریم ها و فشارهای اقتصادی و ترورهای کور اوایل انقلاب بعنوان برخی ازاین گردنه های خطرناک برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همه این توطئه ها با اتحاد و وحدت مردم ،پایداری ، ایثارگری وتقدیم شهدای سرافراز خنثی شد و موجب استحکام و اقتدارکم نظیر این نظام درسطح جهان ومنطقه شد که امروز 6 قدرت اول جهان درمدت 12 سال با ما مذاکره می کنند و با انجام این توافق به حقانیت ، قدرت و اقتدار ما اذعان می کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرافزود: پیروزی هسته ای متعلق به تمام ملت و ارکان نظام اسلامی است و نباید هیچ استفاده جناحی ، سیاسی و گروهی از آن شود.
 
وی گفت: دانش‌ هسته ای یک موضوع ملی است که مربوط به همه ملت ، نظام و رهبری است که با همدلی وهمزبانی دولت و ملت و اتحاد و همدلی همه مسوولان نظام بدست آمده است .
 
حقیقی اظهارداشت: برای تداوم این موفقیت ها درادامه راه نیز باید با هم دلی و هم زبانی به پیروزی های بیشتر و پیشرفت همه جانبه و توسعه کشور کمک کنیم .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن