تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817220374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای راز سرمایه گذاران غیرمتخصص سینمای ایران در شهر فرنگ


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افشای راز سرمایه گذاران غیرمتخصص سینمای ایران در شهر فرنگ


باباپور کارگردان سینما درباره علت حضور سرمایه گذاران بی سواد در عرصه سینما گفت: افراد بی سواد و کسانی که دچار کمبودهای روحی و روانی هستند و سرمایه های کلان دارند می کوشند با ورود به سینما و قرار گرفتن در کنار هنرمندان ، کمبودهای خود را بپوشانند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر شاهین باباپور کارگردان سینما در برنامه شهر فرنگ با بیان این مطلب سینما را سرگرمی ، هنر و اقتصاد تعریف کرد و گفت : در تمام دنیا به سینماگران ، صنعتگر گفته می شود زیرا سینماگر کسی است که سالها تحصیل ، تحقیق و تجربه کرده است اما در ایران این قابلیت ها نادیده گرفته و عرصه هنر به مردم ساده و پیش پا افتاده معرفی می شود .

باباپور حضور سرمایه گذاران بی سواد در عرصه سینما را منجر به تولید فیلم های لمپنیسم دانست و اظهار داشت : افراد بی سواد و کسانی که دچار کمبودهای روحی و روانی هستند اما سرمایه های کلان دارند می کوشند با ورود به عرصه سینما و قرار گرفتن در کنار هنرمندان ، کمبودهای خود را پوشش دهند .
شاهین باباپور کارگردان سینما معتقد است : برخی از سرمایه گذاران سینما ، افراد کوتوله ای هستند که می خواهند با قرار گرفتن در کنار هنرمندان مشهور شوند.
 
باباپور
  این کارگردان سینما با تاکید بر اینکه سینما به پول و سرمایه احتیاج دارد گفت : باید به گونه ای زمینه سازی شود که فقط سرمایه گذارانی به سینما وارد شوند که برنامه و تعریف درستی از سینما دارند . مرتضی شایسته تهیه کننده سینما در ادامه این برنامه ورود صنف تهیه کنندگان برای ساماندهی این دست از سرمایه گذاران را ضروری دانست و تصریح کرد : برخی سرمایه گذاران وقتی وارد عرصه سینما می شوند درخواست های غیرمتعارفی دارند مثلا اینکه خودشان یا اقوام نزدیک شان در فیلم بازی کنند که چنین چیزی در برخی موارد غیرممکن است .

شایسته با تاکید بر اینکه هم اکنون در تمامی بخش های سینما به سرمایه گذار نیاز است اظهار داشت : حضور و ورود سرمایه گذاران به عرصه سینما را باید ارج نهاد اما با شکل و شمایل درست !
شایسته

وی افزود : اگر سرمایه گذاران هوشمندانه عمل کنند و با مراجعه به وزارت ارشاد و صنف تهیه کنندگان برای سرمایه گذاری در کدام پروژه ، تحقیق و با تهیه کنندگان حرفه ای مشارکت کنند ، آن زمان سرمایه گذاری ایمن تری خواهند داشت .

این تهیه کننده سینما وجود رانت در استفاده از منابع مالی بانک ها برای سرمایه گذاری در پروژه های سینمائی را تائید کرد و گفت : بانک ها با یکی دو تهیه کننده ای که خودشان آن را به وجود آورده اند کار می کنند و بر اساس زد و بند به او وام می دهند که متاسفانه این برخورد بانک ها شایسته نیست .

شایسته این مشکل بزرگ را به خود سینما مربوط دانست و تصریح کرد : از سال 86 و با بروز اختلاف میان تهیه کنندگان و نظارت نکردن بر کار تهیه کنندگان و مشارکت ارگان ها و دستگاه های مختلف این مشکلات در سینما به وجود آمد که امیدوارم صنف تهیه کنندگان این مسائل را ساماندهی کند .      
 


پنج شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن