تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: مردم به حرفهای دلواپسان گوش نخواهند داد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: هاشمی: مردم به حرفهای دلواپسان گوش نخواهند داد
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از رئیس، معاونان، مدیران و روسای دبیرخانه‌های هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به خوشحالی و شادی مردم ایران در شب اعلام توافق هسته ای ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: من هم از خوشحالی مردم، خوشحالم.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از رئیس، معاونان، مدیران و روسای دبیرخانه‌های هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به خوشحالی و شادی مردم ایران در شب اعلام توافق هسته ای ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: من هم از خوشحالی مردم، خوشحالم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نرخ بهره‌وری در کشور پایین است، گفت: متأسفانه بهره‌وری در کشور متکی به مواد خام ارزان، انرژی ارزان و نفت است، در حالی که کشورهایی از قبیل آلمان و ژاپن که همه چیز خود را در جنگ از دست دادند و از صفر شروع کردند، دارای بهره‌وری بالایی هستند، زیرا توسعه آنها بر مبنای دانش محور بوده است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین خطاب به مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از فارغ‌التحصیلان استان خود برای توسعه شرک‌های دانش بنیان و فعالیت‌های علمی پژوهشی استفاده کنید و از ظرفیت علمی آنها در جهت توسعه کیفی دانشگاه و استان خود بهره ببرید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر موفقیت تیم مذاکره کننده‌ هسته‌‌ای را تبریک گفت و افزود: این افراد در سخت‌ترین مسائل که سوءظن جدی بر آنها حاکم بود، با قدرت‌های بزرگ دنیا بر سر میز مذاکره نشستند و در نهایت به تمام اهداف خود دست یافتند.

وی با تمجید از صبر تیم هسته‌ای و خانواده‌های آنان که در مقابل انواع تهمت‌ها و توهین‌ها و حتی اتهام به خائن بودن، برای احقاق حق مردم، صبوری کردند، گفت: این منطق ایرانی است که یک وزیر در مقابل شش وزیر کارکشته قدرت‌های جهانی یکی از رکورد دارترین مذاکرات بین‌المللی را انجام دهد و آنان را قانع کند که به صورت رسمی بپذیرد ایران جزء باشگاه هسته‌ای جهان است.

آیت الله هاشمی افزود: گروهی با ادعای دلواپسی در متن توافق می‌گردند تا مسئله ای پیدا کنند، اما مطمئن باشید مردم ایران به حرف‌های این جماعت گوش نمی‌‌دهند.



پنج شنبه, 25 تیر 1394 ساعت 20:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن