تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804382392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استمهال وام و رونق بازار مطالبه بخش تولید اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تصویری تشریحی مهر/
استمهال وام و رونق بازار مطالبه بخش تولید اردبیل

بازدید استاندار اردبیل از خودرو سازی


شناسهٔ خبر: 2860588 - پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
استانها > اردبیل

اردبیل – بازدید های میدانی و جلسات مکرر در تشریح و بررسی مشکلات بخش تولید اردبیل نشان می دهد استمهال بدهی به بانک ها و رونق بازار فروش دو دغدغه مشترک در اغلب واحدهای تولیدی است. به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر پنج شنبه استاندار اردبیل به همراه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه صنعت و جمعی از خبرنگاران از شرکت سبلان خودرو مایوان بازدید کردند تا اظهارات متناقض از وضعیت فعالیت یا رکود این واحد تولیدی از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.در این بازدید مالک واحد تولیدی با اشاره به آغاز کار این کارخانه از تیر ماه سال ۹۱ گفت: متاسفانه در سال های بعد به دلیل تحریم ها ما به مشکل برخوردیم و هر طور بود فعالیت کارخانه را تداوم دادیم.سعید خادمی با بیان اینکه در حال حاضر این واحد تولیدی در دو حوزه تولید و بازسازی مینی بوس و اتوبوس شهری فعالیت دارد، اضافه کرد: در وضعیت فعلی به دلیل مشکلات به ظرفیت اسمی تولید خود نرسیدم و کارخانه بازسازی ۱۰۰ اتوبوس را بر اساس استانداردهای روز در دست اقدام دارد.
بازدید استاندار اردبیل از خودرو سازی
به گفته مالک شرکت سبلان خودرو مایوان اتوبوس های بازسازی شده سه سال گارانتی داشته و تا هشت سال دیگر نیز می تواند در ناوگان حمل و نقل فعالیت کند.وی با اشاره به تحویل ۵۰ اتوبوس نوسازی شده، افزود: ما کیفیت خودرو را از یورو صفر به یورو سه افزایش دادیم و تا یورو چهار نیز قابلیت تغییر دارد.در عین حال مدیر عامل این واحد تولیدی به تشریح نیازهای کشور در تامین اتوبوس و مینی بوس اشاره کرد و گت: ۲۰ هزار دستگاه اتوبوس در کشور داریم که ظرف پنج سال اخیر به این رقم اضافه نشده است.
بازدید استاندار اردبیل از خودرو سازی
سعید لیلاز با بیان اینکه نیازهای جدید ایجاد شده و تقاضای وضعیت کنونی کشور ۱۰ هزار دستگاه است، گفت: دولت باید با افزایش بودجه عمرانی ناوگان حمل و نقل را توسعه دهد.مدیر عامل سبلان خودرو مایوان انتقال هفت میلیارد دلار از هندوستان به کشور را زمینه ساز تحول و توسعه دانست و گفت: در خود کشور ۴۰ هزار مینی بوس داریم که صدرصد آن فرسوده هستند.
بازدید استاندار اردبیل از خودرو سازی
لیلاز با بیان اینکه برنامه توسعه ناوگان تا ۱۷ هزار دستگاه طی پنج سال آینده ترسیم شده است، افزود: خودروسازی مایوان تامین سه هزار دستگاه اتوبوس را عهده دار شده است.وی افزایش تخصیص عمرانی و استمهال وام های بانکی و بخشش جرایم را مهمترین خواسته این واحد تولیدی عنوان کرد و خواستار تخصیص دفترچه بیمه به کارگران این کارخانه شد.
بازدید استاندار اردبیل از خودرو سازی
در ادامه طی بازدید استاندار از کارخانه صدف داش مدیر داخلی این واحد تولیدی در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل تحریم ها و کاهش حجم صادرات، با وجود اینکه سنگ های تولیدی ما صادراتی است با محدودیت بازار مواجه ایم.ابراهیم رحمتی تصریح کرد: این واحد تولیدی زورانه هزار متر سنگ ساختمانی تولید می کند که با وضعیت فعلی بازار تولید را به ۵۰۰ متر تقلیل داده ایم.
بازدید استاندار اردبیل از کارخانه صدف داش
وی با بیان اینکه سنگ های تروورتن این کارخانه از ارومیه، ماکو، خلخال و خوی و سنگ مرمریت از خوی و نمین وارد می شود اضافه کرد: انتظار ما از مسئولان گشایش وضعیت بازار است.
بازدید استاندار اردبیل از کارخانه صدف داش
استاندار اردبیل در طی بازدید از این دو واحد و در پی بررسی مشکلات آن به ضرورت رفع مشکل بیمه و استمهال بدهی بانک ها تاکید کرد.مجید خدابخش گفت: خودروسازی مایوان در حال حاضر ۱۰۰ اتوبوس از اتوبسرانی تبریز گرفته و نوسازی می کند که به دلیل کیفیت با اقبال مواجه است و از سویی مینی بوس های دو در تولید می کند که می تواند به دلیل تازگی و تنوع در بازارهای داخل و خارج کشور مطرح شود.
بازدید استاندار اردبیل از خودرو سازی
وی گفت: در صدف داش نیز هر چند فعالیت کارخانه از شش سال قبل آغاز شده اما امیدواریم با دستاوردهای مطلوب توافق تجارت و فروش تولیدات در بازارهای خارجی فراختر شود.استاندار اردبیل تاکید کرد: طی صحبت با مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات این دو واحد تولیدی پیگیری خواهد شد تا با خداکثر ظرفیت اسمی خود تولید کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن