تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813091464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه روز بدون پلاستیک در رشت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ویژه برنامه روز بدون پلاستیک در رشت برگزار شد استان‌ها > گیلان - جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان ویژه برنامه ای را بمناسبت روز جهانی بدون پلاستیک برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، بمناسبت روز جهانی بدون پلاستیک ،جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای در سه فروشگاه سطح شهر رشت نمود.
بنا به این گزارش رخشانه اصغری ، مدیر روابط عمومی جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان گفت: در این برنامه تعدادی از اعضای جمعیت از ساعت ۶ عصر (تا بعد از اذان مغرب ) با حضور در فروشگاههای نجم ( واقع درسبزمیدان)، احمدی ( واقع درخیابان معلم ) ،گیلان ( واقع در خیابان گلسار ) بطور مستقیم با مردم و مراجعه کنندگان به این فروشگاه ها به گفتگو پرداختند. در این ارتباط مستقیم با شهروندان، اعضای جمعیت تلاش نمودند ضمن اطلاع رسانی در خصوص میزان تولید و مصرف کیسه های پلاستیکی درکشور،پیامدهای منفی استفاده از مصنوعات پلاستیکی برای محیط زیست و سلامت جانداران بویژه انسان ها را بیان نموده و بدینوسیله آنان را به کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی و جایگزینی آن با ساک های پارچه ای ترغیب نمایند. در این راستا ساک های پارچه ای تهیه شده توسط اعضای فعال جمعیت در سایزهای مختلف وهمچنین کیسه های زباله قابل استفاده در ماشین،بمنظور ارائه الگوی جایگزین کیسه های پلاستیکی،در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.
وی افزود: اعضای مستقر در فروشگاهها در پایان گفتگو با شهروندان یک برچسب که پیام بهداشتی در مورد مصرف پلاستیک روی آن نوشته شده بود را دراختیار افراد قرار میدادند تا روی پاکت بزرگی که به همین مناسبت آماده شده بود بچسبانند، ضمنا یک پاکت کوچک حاوی اطلاعاتی مربوط به این روز نیز به آنان داده شد.
گفتنی است این برنامه به همت جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان و حضور پرشور اعضای جمعیت و با همکاری مدیریت فروشگاههای نجم، احمدی و گیلان برگزار گردید.

کلید واژه ها: استان گیلان -




چهارشنبه 24 تیر 1394 - 20:48:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن