تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری ویژه برنامه محفل قرآنی «ترنم بندگی» در دانشگاه آزاد اراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری ویژه برنامه محفل قرآنی «ترنم بندگی» در دانشگاه آزاد اراک خبرگزاری پانا: ویژه برنامه محفل قرآنی «ترنم بندگی» با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و کانون قرآن و عترت دانشگاه ویژه استادان و کارکنان در تالار ولایت مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير ساعت 11:41

خبرگزاری پانا+برگزاری ویژه برنامه محفل قرآنی «ترنم بندگی» در دانشگاه آزاد اراک

به گزارش خبرنگار پانا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این محفل عامل اصلی پیشرفت جوامع را نیروی انسانی، متخصص و متعهد دانست و گفت: با نگاهی عالمانه و تحلیلی آگاهانه به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته می توان دریافت که عامل اصلی رشد و توسعه آنها نیروی انسانی متخصص است.
علیرضا نظام آبادی افزود: کار با عقلانیت،کار با تدبیر و کار به موقع و به اندازه می تواند جهت رشد و شکوفایی یک مجموعه موثر باشد.
وی با بیان اینکه کار از نظر کشورهای پیشرفته نوعی عبادت و عامل اصلی پیشرفت است ادامه داد: کار در آموزه های دینی ما نیز یکی از زیباترین جلوه های عبادت معرفی شده است.
دبیر هیأت امنای استان مرکزی فکر خوب را به چتر نجات تشبیه و بیان کرد: چتر نجات چنانچه به موقع و باز عمل نماید می تواند عامل نجات انسان در بحرانی ترین موقعیت ها باشد.
نظام آبادی به ارائه گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های انجام شده در 18ماه گذشته در حوزه های محتلف دانشگاه پرداخت و اضافه کرد: اصلی‌ترین هدف ما تبدیل شدن این واحد به یک دانشگاه مقتدر، کارآفرین و استاندارد در منطقه است که این امر با هدف‌گذاری و اجرای سند راهبردی استان به عنوان نقشه راه با توکل بر خدا و کمک و همراهی همکاران میسر خواهد بود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با بیان اینکه سرلوحه کار دانشگاه در حوزه آموزشی استاندارد سازی و کیفی بخشی است ابراز داشت: در همین راستا جذب هیأت علمی و تکمیل هرم هیأت علمی (160 استاد تا پایان سال 94 در سطح استان)، توسعه رشته‌های کارآمد و پرطرف‌دار، استانداردسازی کلاس‌ها از نظر تعداد دانشجو و تجهیزات، توزیع درست و عادلانه رشته‌ها در کل استان در قالب شورای گسترش استان، نظارت مستمر و منظم بر تشکیل کلاس‌ها، رعایت سرفصل‌های دروس و... در دستور کار قرار دارد.
دبیر هیأت امنای استان مرکزی گفت: ایجاد و توسعه رشته های بین رشته ای کار آمد و کاربردی مطابق با نیاز جامعه و استان، بویژه در تحصیلات تکمیلی، توسعه رشته های پزشکی و پذیرش دانشجو در رشته داروسازی در ترم آینده، توجه به تعداد دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان در استان و ایجاد رشته های تحصیلی در دانشگاه‌ متناسب با آن از دیگر اهداف آموزشی واحد اراک است.
در ادامه مسئول دفتر فرهنگ اسلامی گفت: احیای طرح ترنم بندگی ویژه استادان و کارکنان در دانشگاه یکی از اقدامات خوبی است که در واحد اراک انجام شده است.
حجت الاسلام هراتی به اهمیت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان و شب های لیلی قدر اشاره کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
این مراسم با اجرای برنامه های تواشیح، مولودی خوانی وت لاوت قرآن کریم همراه بود.
در پایان مراسم نیز از نماینده خوابگاه های دانشجویی خواهران با اهدا لوح تقدیر شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن