تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري برنامه‌هاي مختلف قرآني براي خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد درماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳ب.ظ)
برگزاري برنامه‌هاي مختلف قرآني براي خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد درماه مبارک رمضان موج-قم-مديرامور فرهنگي و آموزشي کميته امداد امام خميني(ره) قم از برگزاري برنامه‌هاي مختلف قرآني براي خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد درماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرامور فرهنگي و آموزشي کميته امداد امام خميني(ره) قم با بيان اين که معاونت فرهنگي کميته امداد قم برنامه‌هاي مختلفي را در طول سال پيش‌بيني مي‌کند، گفت: اين برنامه‌ها داراي رويکرد آموزشي، پرورشي و در قالب کمک هزينه تحصيلي است.
مدير امور فرهنگي کميته امداد امام خميني(ره) استان قم با بيان اين که در ايام ماه مبارک رمضان و تابستان برنامه‌هاي مختلفي به‌ويژه در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت خانواده‌هاي تحت پوشش پيش‌بيني شده است،گفت: براي اين منظور مراکز و کانون هايي در نظر گرفته شده که در آن ها دوره‌هاي مختلف آموزش کامپيوتر، آموزش زبان، آموزش خياطي، دوره‌هاي معرفتي و تربيتي و قرآني برنامه‌هاي مختلف ورزشي و فرهنگي اجرا مي‌شود.سال گذشته نيز در ايام مختلف برنامه‌هاي قرآني اجرا شد که اوج آن ها در ماه مبارک رمضان بود و امسال نيز اين روال ادامه دارد.
عباس جوشقانيان گفت: اجراي برنامه‌هاي شبي با قرآن، برگزاري دوره‌‌هاي مختلف آموزش قرآن از قبيل روخواني، روان‌خواني، حفظ وتجويد از برنامه‌هايي است که در ماه مبارک رمضان براي خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد قم پيش‌بيني شده است که دو هزار نفر از مددجويان جامعه هدف را جهت برنامه‎هاي قرآني تشکيل مي‎دهد. سال گذشته 100 نفر از مددجويان کميته امداد قم موفق به اخذ مدرک روخواني، روانخواني و تجويد از سازمان تبليغات اسلامي شدند.
وي ادامه داد: همچنين طي ماه رمضان سال گذشته 28 نفر از مادران موفق به حفظ جزو 30 و 22 دانش آموز نيز از يک جزء تا 5 جزء را حفظ کردند، کليه دوره‎هاي آموزشي براي خانواده‎ها و مددجويان به صورت رايگان برگزار مي‎شود و مددجويان هيچ هزينه‎اي را بابت دوره‎ها پرداخت نمي‎کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن