تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816671060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازندگان The Last of Us: ما فکر می کردیم که این بازی، تبدیل به یک شکست بزرگ می شود !


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

بازی The Last of Us در زمان انتشار خودش با استقبال خیره کننده منتقدین و گیمرها مواجه شد، ولی بسیاری از سازندگان این بازی، انتظار چنین موفقیتی را نداشته اند. اعضای کلیدی استودیوی Naughty Dog و طراحان اصلی The Last of Us در این مورد صحبت های جالبی کرده اند. یکی از کارگردان های The Last of Us یعنی "Bruce Straley" گفته است: "در حالیکه استودیوی Naughty Dog فکر می کرد The Last of Us تبدیل به یک موفقیت بزرگ می شود، ما فکر می کردیم این بازی به شکستی بزرگ مبدل خواهد شد. ما فکر می کردیم که بازی جدیدمان باعث می شود نام Naughty Dog که حاصل سال ها تلاش و عرق ریختن و فداکاری می باشد، لکه دار شود و تصویر این استودیوی محبوب از بین برود." به گفته دیگر کارگردان The Last of Us یعنی "Neil Druckmann"، سازندگان این بازی، به شوخی از آن به عنوان "سقوط Naughty Dog" یاد می کردند ! اما سوال اینجاست که چرا سازندگان بازی، انقدر به آن بدبین بوده اند ؟ طراح ارشد این عنوان یعنی "Anthony Newman" در این مورد توضیح می دهد: "مشکل اصلی، مکانیک های موجود در گیم پلی بازی بود. ما در آن زمان فکر می کردیم که اگر نمره 85 را از متاکریتیک بگیریم، خیلی خوش شانس هستیم. قضیه این بود که مکانیک های بازی با هم جور در نمی آمدند ولی خوشبختانه بعد از مدتی همه چیز تغییر کرد و تمام بخش های گیم پلی کامل شده و تبدیل به یک بازی سرگرم کننده شدند." Neil Druckmann می گوید: "وقتی برای اولین بار واکنش گیمرها به The Last of Us و نحوه داستان گویی آن را دیدیم، نگاهمان به این بازی خیلی مثبت تر شد. دلیل اصلی این که داستان این بازی تا این حد محبوب و موفق شد، این بود که قصه در آن در مورد قوی ترین عشق دنیا، یعنی عشق پدر به فرزند، در قالب رابطه Joel و Ellie بود." 



24 تير 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن