تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده کرج از توضیحات چیت‌چیان قانع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده کرج از توضیحات چیت‌چیان قانع شد خبرگزاری پانا: سوال عزیز اکبریان نماینده کرج از وزیر نیرو در خصوص علت نداشتن برنامه در خصوص فاضلاب شهرها و تعلل در حل مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی و نگهداری سدها در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه‌) مجلس مطرح شد و نهایتاً اکبریان از توضیحات وزیر نیرو قانع شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، عزیز اکبریان در طرح سوال خود از وزیر نیرو با اشاره به بحران خشکسالی و نشست زمین از جمله نشست 30 سانتیمتری زمین در تهران، گفت: برنامه وزارت نیرو در این زمینه چیست؟ بحث ما چهار سال نمایندگی و چهار سال وزارت نیست. مهم این است که برای آینده چه برنامه‌ای وجود دارد؟ وی ضمن تأکید بر لزوم جلوگیری از اتلاف آب در بخش کشاورزی،‌ صنعت، خدمات و مصارف خانگی، اظهار کرد: استراتژی مدونی برای فاضلاب وجود ندارد. امروز شهرستان 450 هزار نفری فردیس در کنار تهران یک متر فاضلاب هم ندارد. مردم برخی مناطق کرج نیز از بوی فاضلاب دچار مشکل هستند. در حالی که اگر فاضلاب مدیریت شود به طلا تبدیل می‌شود. اکبریان با اشاره به مشکلات آب در استان تهران و البرز خاطرنشان کرد: ما راضی نیستیم که یک قطره آب از رودخانه کرج هم اسراف شود. 60 درصد آب تهران از دو سد استان البرز تأمین می‌شود. در حالی که 70 درصد آب کرج از چاه‌ها تأمین می‌شود و مردم ما در شهرهای کرج مشکل آب دارند. از جمله مردم اشتهارد آب شور مصرف می‌کنند. آیا درست است که ما با دبه دنبال آب خوردن بگردیم و در مقابل آب در استخرهای خصوصی آپارتمان‌ها و برج‌های تهران مصرف شود؟ حداقل ظرف سه ماه تابستان استخرهای خصوصی را تعطیل کنید. نماینده کرج با بیان این‌که در برخی شهرهای البرز مردم برای وضو گرفتن آب ندارند، اظهار کرد: انتقال آب از سد طالقان با تونل چاه‌های ما را خشک خواهد کرد. البته با تلاش وزیر و نمایندگان، شرکت آب و فاضلاب البرز امسال تشکیل شد اما کشاورزی و روستاهای ما در حال نابودی است. وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی و شرب در اکثرروستاهای جاده چالوس و طالقان، اضافه کرد: وزارتخانه برنامه‌ای برای حل این مشکل ندارد و می‌گوید با تانکر سیار آبرسانی شود! این عضو کمیسیون صنایع مجلس افزود: چهار سال است که استان البرز تشکیل شده اما مدیریت سدهای طالقان و امیرکبیر با تهران است. شما یک سال پی قول دادید مشکل را حل کنید. ما تا کی باید برای آب خوردن از استان تهران اجازه بگیریم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن